Het is dan bijna zover, ik ga weer naar het AMV voor de vlokkentest. In augustus zijn we er door een vruchtwaterpunctie achter gekomen dat ons ongeboren kindje ernstige afwijkingen had en ben ik dus bevallen met 18 weken zwangerschap. Nu ben ik weet zwanger er nu komt het moment weer om een vlokkentest te doen en jeetje wat is dat spannend. Ik slaap er helemaal slecht van! Wat nu als het weer niet goed is, wat als........... Gelukkig krijg ik een spoedprocedure, dus de vlokkentest en dan heb ik binnen 48 uur de uitslag, anders moet ik er 2 of 3 weken op wachten en dat lijkt me ondoenlijk. Maandag eerste de intake om precies te termijn te bepalen en dan de afspraak maken.....hoe kom ik de tijd door, het is zo eng allemaal!
he Badeendje, Jeetje wat spannend allemaal. Ja ik kan me voorstellen dat je daar heel erg nerveus van wordt. Heftig verhaal van je eerste kindje. Dat zal vast zwaar geweest zijn. Waarschijnlijk zal alles helemaal goed zijn, en kan je je echt 100% gaan genieten van je zwangerschap. Ik hoop voor je dat je straks een prachtig gezond kindje in je armen zult hebben. Hoe ver ben je nu?