Onzeker :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door Anoniempje1991, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje1991

Anoniempje1991 Nieuw lid

14 jun 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames...

Ik ben zo onzeker over mijn situatie nu
    13mei was mijn laatste menstruatie ik moest tegen 4/5juni mijn volgende menstruatie verwachten vervolgends alleen ongesteldheids krampe maar kwam maar niet uiteindelijk na 4dagen nog steets de test negatief heb al 3kinderen en mijn ervaring is datbik altijd vaak heb moete teste voor ik pas posetief krijf dus vond dat nog niet zo raar uit eindelijk toch maar naar de dokter geweest afgelopen donderdag en een echo gekregen de dokter kon zien dat er. Idd een zwangerschap bezig is maar heel pril dus tegen de 4_5weken aan
    Vervolgenda die donderdag nog wat krampen gehad en wat helderrood bloed verlies met afvegen
    De volgende ochtend kreeg ik dus donkerrood met normaal rood net als een menstruatie wat daarna ook gelijk minder werd de andere ochtend het zelfde ook als een menstruatie geen stolsels gehad. Wel donkerrood helderood bloedverlie . Wat ook op de dag minder was alleen in de ochtende wat meer verder ook geen kramprn gehad of last gehad vandaag nog wat verlies gehad maar niet veel dus 4/5dagen verlies gehad dit was zonder stolsels of pijn de krampen had ik voor ik wist dat ik zwanger ben nu lees ik verschillende verhalen dat het alsnog je laatste menstruatie geweest kan zijn of iets maar ik twijfel zo erg heb dit nog niet eerder meegenaakt mijn menstruatie zelf had ik nog veel meer bloedverlies dan wat ik nu had alleen de ochtende kan k beetje vergelijke met menstruatie maar als ik ongesteldben heb ik die hoeveelheden bloedverlies de hele dag door wat nu dus niet zo is
    Is dit een miskraam of zijn er ook mensen die dit meegemaakt hebben??? Pff

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Rood bloedverlies met stolsels klinkt niet goed.. Heb je geen enkele positieve test gehad? Vraag me af hoe een arts dan een beginnende zwangerschap kan zien. Verdikt slijmvlies? Dat ksn ook een naderende menstruatie zijn.. Weet je wanneer je eisprong was?
    Zou van t ergste uitgaan.. :(

Misschien kun je je typfouten uit je verhaal halen en leestekens gebruiken. Dat leest makkelijker. :)

Deel Deze Pagina