Mijn naam is Chantal en ben sinds 10 dagen trotse mama van zoon Dex, mijn eerste kindje, die met een ingeleide bevalling (ivm zwangerschapssuiker) en uiteindelijk met de vacuümpomp is geboren. Nu wil het zo zijn dat Dex alleen rustig is aan mijn borst tijdens het voeden en als hij dan slaapt in mijn armen. Elke poging om hem weg te leggen eindigt in drama, hij wordt bijna onmiddellijk wakker en zet het op een schreeuwen. Dat houdt op als je hem oppakt en soms zelfs pas als je hem weer aan de borst legt. mijn vraag is, is dit normaal en groeit hij er overheen of is het een kwestie van wegleggen en doorzetten? dat laatste breekt mijn hart van. het is vrij belastend, maar als het een kwestie van leeftijd is dan heb ik het er zeker voor over. Hij slaapt ook naast me in bed op zijn zij. ik weet dat dat fout is maar dat is alles wat werkt. Ik merk dat op zijn rug liggen heel veel onrust veroorzaakt (luiers verschonen, maar dus ook wegleggen in wieg, reiswieg of baby zitzak). Graag hoor ik wat het zou kunnen zijn. Mvg Chantal een onzekere first time mama
Hoi hoi, Ik denk dat het een regeldag is. Hij wil dan steeds aan de borst liggen om zo er voor te zorgen dat de productie wat meer wordt. Geef er een paar dagen aan toe. Als het dat is dan zou het na een paar dagen over moeten zijn en de productie weer voldoende. Heb je het gevoel dat je borsten leeg zijn?? Groetjes Adrienne