Ik heb dat soort ervaringen helaas wel meer. Ondanks dat ik een goede baan heb en we tweeverdieners zijn, wordt je voor armoedzaaier versleten als je een hoofddoek draagt. Bij (kinder)kledingzaken waar wat duurdere merken verkocht worden, wordt ik bijna nooit goed geholpen. Hoogstens wordt je attent op de koopjeshoek gewezen. Blijkbaar vinden veel mensen dat je dan in de C&A thuis hoort of zo. Wat betreft de Prenatal; herkenbaar. Vooral dingen die je besteld moet je eindeloos achteraan bellen. En vriendelijk zijn ze ook niet. Ik ga eigenlijk nooit meer.
Niet helemaal herkenbaar, maar ik vind de prenatal geen fijne winkel en kom er ook bijna nooit. Het is dat ze me in de prenatal in Assen alleen maar kennen met de kleine, dus als ik al alleen kom voel ik me niet ongewenst ofzo. Maar de prenatal in groningen heb ik helemaal niks mee.... Babydump en babyplanet heb ik dit trouwens helemaal niet mee Ik ben trouwens 24 en mn zoontje bijna 1
Bij Veldhoven nooit geweest, maar ik kom wel eens bij Babypark Zaanstad en het is daar qua personeel heel wisselend. Er werkt 1 man die altijd heel behulpzaam is maar als hij er niet is, is het 1 bende. We worden dan heen en weer gestuurd naar verschillende balies terwijl het verder een grote fijne zaak is. In Gouda werden we wel altijd goed geholpen. Heel raar. Prenatal kom ik alleen voor kleding en kleine dingen of met de mama mazzeldagen (al ben ik laatste x naar de babydump gegaan, blijft klantvriendelijker)