aanschaf duowagen tips/ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lavendel82, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Wij zitten toch heel sterk te denken om tweedehands een duowagen aan te schaffen.
    Wie heeft er ervaringen met een duowagen? Welke is aan te raden? Waar moet ik opletten?

Ik heb gehoord dat de duowagens van Koelstra erg fijn zijn...klopt dat?

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    de tip die ik kreeg ging volgens mij over de koelstra flexxo twin.
    Deze heeft voor 1 wiel, is dat fijn rijden? Ik heb in het verleden weleens gelopen met een 'driewieler' als kinderwagen, vond dat toen niet echt prettig.

3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    hier de bugaboo donkey.
    duur, maar echt een super fijne wagen! en ook om te bouwen tot mono wagen als je met 1 kindje weg wil.

ik heb er geen seconde spijt van gehad.
    helaas 2dehands bijna nog niet verkrijgbaar. Maar heel enkel staan ze nog wel eens 2dehands op mp.

4. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Wij hadden de Jane Powertwin. Ideale wagen, 3 luchtbanden, met één hand te sturen. Erg wendbaar, kan in elke auto, oudste van ons is erg groot en kon er zeker tot 4 jaar in. En je kunt in elke winkel (bijv. kruidvat) door de gangen. Echt toppie!

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier de iCandy peach gehad en nu de bugaboo donkey. Zal je aanraden om een wagen te kiezen die je inderdaad ook mono kan gebruiken. Nadeel van de iCandy peach was dat de mono wagenbak niet op het lage onderstel paste als ik met 2 kids weg wilde dan moest ik een smallere bij kopen. Verder nog niet met de donkey gereden maar wel met de gewone en wil nooit wat anders

6. zwendel

zwendel Niet meer actief

hier sinds een maandje de topmark toppi 2. Gebruik hem nu nog met 1 buggy inzet erop voor mijn zoontje en straks kan ik er ook zo de maxi cosi of wagenbak opklikken in combi met de buggy. en als de jongste straks ook in een buggy kan zet ik die buggy inzet er bij en kunnen ze zelfs naar elkaar kijken. Ik ben helemaal tevreden over de wagen en was gelukkig ook niet zo belachelijk duur.

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb de easywalker gehad, de firstwheels en nu de donkey... Heel handig en stevig wij gebruikem hem met 3 kindjes, 2 in een zitje en 1 op het meerijdplankje.

Deel Deze Pagina