niet werken en een schoonmaakster??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    verschrikkelijk of niet hoort erbij als je een gezinnetje en een huis hebt vind ik :)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou dan vind ik dat die pakken van Knorr ook niet kunnen :p

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.176
    113
    En dat vind ik nou weer de grootste onzin. :)
    Zoveel mensen zoveel meningen.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat is ook de reden dat ik het doe ;)

Maar als ik t niet hoefde te doen deed ik t ook niet hoor

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar goed haar achtergrond checken of ze geen uitkering krijgt, en nog belangrijker, haar wit laten werken ;)

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    :D.

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat sorry ?

wat is dan het probleem ?

serieus, laat mensen lekker.. Als ik het geld had gehad had ik het ook gedaan hoor, ik heb een grafhekel aan schoonmaken, vind het ook niet op de eerste plaats komen, het is hier heus wel opgeruimd hoor maar er kan hier wel geleefd worden in huis. Ik vind andere dingen zooooo veel leuker en zo veel belangrijker, dat opruimen komt wel.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

haha precies vele te lui hoor :p

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja maak lekker zelf die Indiaase chappati of weet ik het haha

10. Yelice

Yelice Niet meer actief

In Belgie hebben ze een geweldig systeem voor poetsvrouwen.
    Je betaald met cheques ter waarde van 7,50 per uur en krijgt dan 2,50 per chque terug van de belasting.
    Gaat zwart werken tegen en het is dus heel goedkoop + de dames zijn verzekerd tegen ongevallen en ook mensen die niet zo goed NL spreken kunnen gewoon werken.
    De poetsdames krijgen overigens wel het minimum loon dus meer dan die 7,50
    In Belgie is het eigenlijk heel normaal een poetsvrouw te hebben.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    #171 kiki80, 22 sep 2012
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
    Lui zijn is zo fijn als het kan!
    En ik kan daardoor wel doordeweeks elke dag sporten, lange duurlopen maken (voel ik me gezond door), en ik stop bijv. heel veel tijd in koken. Alles gaat vers, zakjes vind je hier niet. Dat vind ik belangrijk en vooral ook erg lekker.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Ik snap eigenlijk niet waarom sommigen het zo'n punt vinden. In veel landen is het de normaalste zaak van de wereld om als welgesteld persoon een bediende in huis te hebben wonen, en dat gaat nog wel even een stapje verder dan een schoonmaakster die bv. 3x per week een uurtje of 2 uurtjes komt schoonmaken! Veel mensen huren toch ook een schilder/laminaatlegger in omdat ze in zulke dingen toch ook geen zin hebben.
    Voor mij is het niks, ik doe liever zelf mijn huishouden. Zou er ook geen goed gevoel over hebben om het een ander te laten doen, maar vind het een beetje ver gaan om zulke vrouwen dan zo te veroordelen.

13. Dat er mensen zijn die hier over vallen zeg.. Is dat jaloezie ofzo? Ik heb het geld er ook niet voor over, maar kan begrijpen dat iemand die dat wél heeft een schoonmaakster neemt, ookal werkt hij/zij niet. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die schoonmaken als hobby zien, en als je dus je tijd kunt besteden aan leukere dingen, en het schoonmaken door iemand anders kunt laten doen, waarom niet?

14. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Is goed voor de economie:) Geld moet rollen!

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Als ik 't geld er voor had deed ik 't zeker! Maar helaas... Heb de jackpot nog niet gewonnen...

16. Purk

Purk Niet meer actief

Dat is precies wat wij hebben gedaan, we vinden het rotwerk. Ook al was ik thuis, geen zin in en zonde van mijn tijd die ik beter kan bestede aan kind, man, sociaal leven, koken en sport

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha wat een sneu topic!

ik wil ook zooooo graag een schoonmaker! en idd omdat ik het rotwerk vind!

(heb trouwens geen schoonmaakster en werk 32 uur)

maar als iemand niet werkt en wel een schoonmaakster zou hebben.... prima!
    ik ben wel de laatste die daar over gaat klagen of nog erger zo'n sneu topic over gaat openen!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooow dussss.....

wat een sneue redeneringen hebben sommige mensen toch!
    vergeten denk ik even dat er savonds ook gewoon normaal geleefd wordt in een huis?
    of dat er mensen zijn die in verschillende dagdelen werken?

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

dan ben je altijd nog dagdelen niet thuis (en dat er dus ook geen zooi gemaakt word) als je fulltime thuis bent word er gewoon meer geleefd en is er in het algemeen minder zooi om op te ruimen.. dat is gewoon een feitelijke vaststelling (er is meer iemand thuis om de zooi te maken)

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Toen ik na de geboorte van ons zoontje minder ben gaan werken en wij dus meer thuis waren.. Sindsdien is mijn huishouden wel uitgebreid hoor.
    Daarvoor kwam ik thuis en zag het huis er net zo uit als toen ik die ochtend wegging.
    Als ik nu wakker word en alles de boel de boel laat, is het hier savonds een grote bende hoor.
    Dus als je thuis zit geloof ik wel dat je huishouden meer tijd kost.

Ohw wat zou ik graag een schoonmaakster willen:D

Deel Deze Pagina