Vandaag is dan eindelijk de dag..... 2 positieve testen! Durf toch niet 100% blij te zijn... Krijg over 2 weken de uitslag van mijn controle uitstrijkje. ( heb afgelopen jaar pap 4 gehad)
Ondanks je zorgen over de mogelijk slechte uitslag van t pap-uitstrijkje.. even goed natuurlijk hartstikke gefeliciteerd!!! Hopelijk krijg je over twee weken net zo een positieve uitslag!! En zo niet, dan nog kunnen ze heel wat doen met die technologie van tegenwoordig..! Ik duim voor je! En ben stiekem wel benieuwd naar je vermoedelijke bevaldatum natuurlijk...
Gefeliciteerd! Wat een knaller! De teststreep is donkerder dan de controlestreep. Hoeveel dagen na nod heb je getest? En ben je na je pap 4 uitslag wel behandeld? Wens je een goede uitslag zodat je fijn van je zwangerschap kunt gaan genieten.
Dankjewel allemaal!!! Kan het zelf nog niet echt geloven dus zal wel pas echt doordringen wanneer we eerste echo hebben... Ja hebben genoeg meegemaakt afgelopen jaar. Van pap 2a naar 3a cinn3 naar pap 4a dus heb verschillende behandelingen gehad en de laaste was een conisatie ( dus het is ook nog eens de vraag of ik deze zwangerschap vol ga dragen want vroeggeboorte heb ik wel meer kans op. (ben pas 26jaar geworden en van augustus 2013 bezig om zwanger te worden) Nogmaals bedankt hoop ook dat dit ons Lucky jaar word!! En voor iedereen hier natuurlijk!! Xx
Mocht de conisatie mogelijk problemen op kunnen gaan leveren dan zou je met de gynaecoloog de mogelijkheden van een cerclage kunnen bespreken.
Mooie testen gefeliciteerd !! Ik weet uit ervaring wat je mee hebt gemaakt pff heftig ik duim voor je dat je over 2 weekjes super goed nieuws krijgt!!!!
Ik heb absoluut geen enkele ervaring met pap, maar ik duim super hard dat je uitslag goed zal zijn. In ieder geval wel heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!!