Hallo dames, Kunnen jullie even meekijken naar mijn ovulatietesten (zie foto's). en mijn vraag is kunnen jullie al zien of mijn eisprong is geweest? wordt er gek van ik snap er niks van. het is de eertse keer dat ik ovulatietesten gebruik.
ik zou zeggen dat de ovulatietest van 7 juni positief is dus dat daarna je ei binnen 24-48 uur is gesprongen. Dus denk dat je eisprong is geweest nu
wij zijn op cyclusdag 9 begonnen met klussen en nog steeds zijn we bezig we gaan door tot dag 20. maar ik ben sinds gisteren erg misselijk en heb veel buikpijn diarree en emotioneel en soms wat steekjes in borsten. zo snel kan het toch niet zijn dat ik nu al sympt heb.
Wat snap je overigens niet van je testen??? Je begint netjes met geen of een lichte streep. Dan is hij knal posi (teststreep duidelijker dan controle streep) en dag daarna worden je testen weer negatief. Je rijtje testen is helemaal volgens het boekje. Wat dacht jij dan bij dit rijtje??
Nee dat kan niet na 1 dpo. Zw klachten krijg je door je lichaam wat reageert op het hcg hormoon. En dit hormoon wordt pas aangemaakt na de innesteling en die is gemiddeld 5-7 dagen na je ei. Overigens heerst er wel altijd ergens griep en heb je dat onder de leden wat je klachten geeft.
dankje wel dames voor het mee kijken. het is mij nu wel duidelijk dat eisprong geweest is. na zo lang bezig te zijn wordt je gewoon onzeker en is het wel fijn dat wij elkaar hier kunnen helpen.
Zie antwoord van rogijuli. Een embryo nesteld tussen 5 en 7 dpo in, maar vaak ook pas op 10 dpo. Dus nee, je kan (nog) geen zw symptomen voelen.