En een kind dat geboren word ook. Ik snap dus best dat je goed nadenkt over de eventuele mogelijkheden en niet zegt hopla ik combineer.
Klopt, en het is ook een ding als je werkt, of als je weekendplannen wil maken, of een vakantie wil boeken . (Eerlijk, een deeltijd opleiding lijkt mij bijna handiger dan fulltime werken). Punt is, eigenlijk komt het nooit uit, wij hebben ook wel eens behandelingen overgeslagen omdat het niet lekker uit kwam met de vakantie, of het even op pauze gezet omdat ik zo nodig van werk moest wisselen. En het kan een keuze zijn hoor, dat snap ik helemaal. Je zou ook met de opleiding in overleg kunnen gaan, kijken hoe soepel ze zijn eventueel met tentamens zijn, of zwangerschapsverlof, misschien zijn daar wel regelingen voor? Wij zitten nu op een punt in het traject (inmiddels 4 jaar bezig exclusief de wachtlijst) dat we er ook wel klaar mee zijn dat alles maar steeds moet wijken voor de kinderwens of andersom, dus we doen gewoon wat we op dat moment willen en als het niet lekker uitkomt dan lossen we het dan wel op .
Haha zeker zo! Het is inderdaad ook altijd wel wat, maar nu heb ik nog keuze erin maar wel lastig natuurlijk. Het zal vooral zwaar worden als ze dalijk zaad vinden en dat dat dan voorlopig de vriezer in gaat, maarja nu heb ik nog de mogelijkheid want straks wil ik liever niet meer studeren als er ooit een kleintje komt!