Groei eitje.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cindy31, 13 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo allemaal,

Kan je een groeiend eitje voelen?
    Ik heb vaak dat ik iets voel ter hoogte van mijn linker lies.

Hoor het wel.

Groetjes Cindy

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, interessante vraag! Daar zit ik ook een beetje mee :( En idd ook vaak links; aan de rechterkant voel ik altijd weinig, heb jij dat ook? Ik zit nu op dag 11, en de laatste paar maanden had ik telkens op dag 11 een positieve ovulatie-test (vandaag nog niet getest). Ik loop nu dus ook al een paar dagen met een trekkerige lies...
    Ik zat me van de week trouwens toch al af te vragen wat voor tijdsbestek dat in beslag neemt, de groei van een eitje. Iemand? Is dat een kwestie van een paar dagen, een week? Wie het weet mag het zeggen. :)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Het kan best dat je een eitje voelt groeien, maar ik voelde ook altijd van alles, maar toch gebeurde er niet veel.
    Ik weet alleen maar hoeveel een eitje gemiddeld groeit met clomid, dus ik weet niet of het altijd geldt: ongeveer 2 mm per dag, soms 1 en soms wel 4 (is wel erg veel). Misschien dat daar ook de lengte van je cyclus vanaf hangt? Dus gemiddeld heb je zo'n 10 dagen nodig voordat je ei 20 mm is en gaat springen. Dus als je menstruatie net begonnen is, begint je ei al te groeien.

groetjes,
    Snoopy

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eerlijk gezegd denk ik dat je niet het eiblaasje zelf voelt maar de actieve eierstok.
    Ik heb dat zelf eigenlijk nooit maar kan me er wel wat bij voorstellen.
    Elmo

Deel Deze Pagina