Hey lieverd, ook hier wordt hard aan je gedacht, ik hoop snel een positief bericht te zien, ik hoop zo dat alles "gewoon" in orde is... *dikke knuffel van mij*
Jeetje, spannende dag vandaag.. je zult dit wel niet meer lezen, maar ik leef wel met je mee! Succes..
Daar ben ik dan... vanochtend vol zenuwen... gelukkig nu niet meer zo! Nou vanochtend zijn we daar geweest... weer een andere arts, maar goed! Hij vertrouwde het niet en heeft opnieuw een echo gemaakt, nu kon je heel goed mijn baarmoeder zien met verdikt baarmoederslijmvlies en een zwart stipje er middenin. Nu kan dit het groeiende vruchtje zijn, maar hij zei ook dat het een vochtblaasje kon zijn wat vaak bij bbz. voorkomt. Zelf denken we wel dat het goed zit en we hebben nu dus de voordeel van de twijfel. het zwarte stipje was nu veel beter te zien dan afgelopen vrijdag/zaterdag. Aanstaande maandag moet ik weer terug voor een echo dan zal ik 6 weken zijn... ik hoop dat we dan ook wat in het zwarte stipje zullen zien... mannetje is overtuigd dat ie al wat gezien had... ikzelf heb het niet gezien en de arts zei er niks over! Al met al redelijk positief nieuws... zekerheid hebben we denk ik pas volgende week. want volgende week donderdag moet ik dan naar de gyn. het wordt een spannende week en ik moet goed op mijn lichaam letten! en heel erg bedankt voor alle lieve reacties van jullie allemaal! Liefs Jollie
Lieve Jollie, wat fijn dat er toch wat positief nieuws is. Al heb je nog steeds geen zekerheid. Ik hoop echt dat alles goed zit en dat je maandag lekker een kloppend hartje kan zien. heel veel sterkte nog even wijfie. dikke knuffel van mij
Nou meid, dat klinkt idd een stuk positiever, ik hoop zo dat alles in orde is, nu vrijdag even afwachten!
lieve Jollie Wat schrik ik meid...wat een narigheid opeens....Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat alles goed gaat zijn. Ik duim me hier rot voor je....en hoop as donderdag heel goed nieuws te lezen.....mijn kaarsje brandt voor je meid.... Hele dikke knuffel voor jou en jollieman.... kuzzz
Jollie Als je even kijkt bij mijn echo, die staat bij 'ik ben zwanger' met als titel 'Irisje ziet doperwt' daar zie je een echo met 4.6 weken (er staat misschien 4.2 ofzo, maar het 4,6 weken achteraf gezien.) Als het jouw stipje ongeveer net zo groot is, zit het misschien wel gewoon goed. Groetjes Iris
Bedankt lieve meiden, deze week kom ik nog niks te weten... ik bedoelde volgende week donderdag naar de gyn... volgens mij heb ik het niet zo duidelijk neergeschreven! joma ja ik had een inwendige... ik hoop gewoon dat er maandag een duidelijk vruchtje te zien is! ik vind het echt onwijs gaaf en tof dat jullie zo meeleven, dat doet goed en dat zal zeker zijn vruchten afwerpen... maandag gaan wij gewoon super positief nieuws te horen krijgen! ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.. Liefs Jollie
ik heb even gekeken, ja zo zag het er ook uit... alleen bij jou zie je wat grijzigs onderin.... ikzelf heb dat niet gezien bij ons, alhoewel mijn mannetje zegt dat hij het wel gezien heeft... is dat grijzige jullie vruchtje? en heeft jullie dokter daar toen iets over gezegd...?
Nou ben ik weer... we hadden vandaag dan een controle echo. en we zijn zo opgelucht.... de mevr. in kwestie zag ons wurmpje ontzettend snel en ze zei ja hoor ik zie ook al wat kloppen! ons wurmpje heeft zich dus laten zien met een net pas begonnend traag kloppend hartje! Ze schatte me zo op zo'n zes en een halve week! wij zijn helemaal blij en we gaan vanaf nu ontzettend van onze zwangerschap genieten... Liefs Jollie
Ik ben ZO blij voor je (maar dat wist je al ), wat een opluchting, echt, ik spring met je mee de lucht in! *Hugs*