Vandaag eerste prikje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Kyano heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad... Ik was zo zenuwachtig dat ik afgelopen nacht gewoon niet heb geslapen... ik vond het idee zo zielig dat hij die prikjes kreeg en ik had me er echt op voorbereid dat hi zou gaan krijsen ofzo.. het liefste wilde ik die prikies zelf wel nemen.. maar komen we daar aan bij het CB krijgt hij die prik en wat gebeurd er...... HELEMAAL NIETS... :confused: hij gaf helemaal geen kick... hahaha ik ben zo trots op mijn kereltje het is al een echte bikkel.... :D ... ik ben zo blij dat het goed is gegaan en dat wilde ik ff met jullie delen :D

Trouwens sliep die kleine van jullie ook ineens meer na dat prikje? Ik heb het idee dat hij de hele dag al ligt te slapen en normaal is hij overdags veel wakker....

Liefs Chantal

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hoi,

Hier precies hetzelfde. Sem gaf geen kick en heeft de hele avond alleen maar geslapen. Ik ging wel steeds kijken om te voelen of hij koorts had, maar daar had hij ook geen last van. Alleen was de volgende dag zijn hele ritme naar de knoppen en was ik weer terug bij af en wou hij niet meer doorslapen...

3. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark gaf wel een kikje bij elk prikje :) En daarna viel hij snel in slaap. Ik heb hem wel elke keer wakker gemaakt voor zijn voeding. Hij had ook wat verhoging, maar geen koorts.

4. chantal1984

Ow god nou ik hoop [-o< niet dat Kyano uit zijn ritme is want die slaap van elf uur s'avonds door tot een uur of zes/zeven....

5. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik laat mijn kind niet meer prikken...Ben dr eindelijk achter wat voor troep in die prikken zit...No way dus, heb een veel betere én effectievere oplossing om zijn immuumsysteem te verhogen.. Ik ben er vanaf gestapt nu ik weet wat ik weet... Nooit meer..prikken

6. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    tjee wat een stoere kerel.
    hoop dat mijn ventje het ook zo doet over 2 weekjes

liefs susanne

7. chantal1984

En hoezo wil je niet meer prikken dan? Want het gaat wel over de gezondheid van je kindje ....

8. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Die prikjes zijn de bescherming voor er ernstige ziektes...niemand wil dat zijn kind ziek wordt.

9. chantal1984

Ja ik denk dat je beter die prikjes kan hebben dan dat je kind straks dood ziek is omdat hij die prikjes niet heeft gehad....

10. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    jah inderdaad zeg. Maarjah iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen kind, als zij niet wil, dan heeft zij straks spijt als haar kind een dodelijke ziekte krijgt.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    :confused: meen je dat of is het een grapje?

Thyron heeft vandaag zn eerste prikjes gehad hij gaf bij elke prikje wel een kick en tot nu toe heeft hij niet meer gehuild, hij is wel gewoon wakker.

12. chantal1984

Ik hoop dat ze een geintje maakt... maar goed ze moet het zelf weten

13. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik maak geen geintje, laten we het erop houden dat ik de filosofie achter het prikken niet onderschrijf en tevens een veel veiligere én effectievere manier toepas om er voor te zorgen dat mijn kinderen een zéér goed immuumsysteem hebben.
    Zinnig om te weten is dat de 'dodelijke' ziektes lang zo dodelijk niet zijn als men doet voorkomen.. Maargoed, ik heb geen zin om een discussie aan te zwengelen die al eerder hier heeft plaatsgevonden. Wel ben ik bereid één en ander toe te lichten in een pb of email voor diegenen die óók hun bedenkingen hebben bij het vaccineren op zéér jonge leeftijd of diegenen die meer willen weten over wát vaccineren eigenlijk inhoud..

Vraag jezelf eens af, wat zit er eigenlijk in die spuiten..Ooit een briefje gehad met de volledige inhoud? Nooit vreemd gevonden, terwijl op ieder potje in de supermarkt staat wat erin zit? En zonder dat jij weet wat erin zit, wordt dit wel in je kind gespoten...

14. Ik denk dat als prikjes eerder slecht waren dan goed dat ze niet werden toegepast;) en tuurlijk ik begrijp wel wat je bedoelt..Ze spuiten een soort van ziekte in waardoor je kind zijn afweersysteem gaat opbouwen. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat dit juist goed is voor je kind anders zouden ze het niet aanraden denk je wel?Maar goed ieder voor zich..Begrijp het alleen echt niet

15. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik kan me idd herinneren dat hierover al eens eerder een discussie heeft gewoed.
    Voor degenen die daarin geinteresseerd zijn, heb ik het ff opgezocht:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Laten we het verder maar houden bij de vraag van Chantal1984.

16. chantal1984

@MIssMac ik heb je ff een pbtje gestuurd omdat ik wel heel benieuwd ben waarom je dan geen prikjes wil, ik heb het niet gestuurd omdat ik een discussie wil maar ik ben gewoon benieuwd...

17. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    @ Chantal; Ik heb je een pbtje terug gestuurd hoor...kwam dr vanmiddag ff niet aan toe, maar it's done..

groetjes Hilde

Deel Deze Pagina