Hallo ik had eens een vraagje over mijn kinderwagen: Ik heb een quinny speedi sx en gebruik hem ook veel om mijn maxi-cosi op te zetten omdat kailynn steeds zwaarder wordt. Kailynn wil niet meer (en kan bijna niet meer) in de wagenbak. Dus ik wil hem gaan ombouwen tot buggy zeg maar. Je hebt voor de wagenbak en mc adapters nodig en voor de buggie inzet niet. Mijn vraag is kan je op een of andere manier de maxi cosi nog op het onderstel zetten als je ook de buggy er op hebt? Of hoe hebben jullie dit gedaan? want kailynn wordt steeds zwaarder en ik heb deze wagen uit gekozen omdat de mc mooi op het onderstel kan en niet na gedacht dat de buggie eerder gebruit moet gaan worden. wie heeft er een antwoord voor mij? bedankt.
Ik had dat probleem ook. Lynn kan al heel snel niet meer in de wagenbak. Ik gebruikte toen ook de maxicosi op het onderstel. Op een gegeven moment kon ze ook niet meer in de maxicosi, ze is een lange baby, en toen heb ik de wagen omgebouwd tot wandelwagen. Alleen ja het enige probleem was dat de maxicosi er niet meer op kan. Dat gaat niet meer want je hebt inderdaad de adaptors nodig. Je zult dus moeten kiezen...of ombouwen tot wandelwagen en dan kan de maxicosi er niet meer op...of je laat de maxicosi er nog even opzitten. Succes!
Wat Nicole zegt klopt. Ik heb hetzelfde met mijn Maxi Taxi. Ik heb er dan ook een wandelwagen van gemaakt. Als ik Mitchell mee heb in de auto til ik heb uit de MC en zet ik hem in de wandelwagen. Dat gaat goed.
bedankt voor jullie antwoorden. jammer dat het niet kan want er wordt eigenlijk geadvertewed ja je maxi cosi kan op het onderstel , ja dat kan zolang je de wagenbak gebruikt.
KLopt ! Zolang je de wagenbak (reiswieg) gebruikt kan je ook de maxi-cosi erop plaatsen. Eenmaal omgebouwt naar buggy kan dat niet meer!
jemig ik heb er ook een en daar nog nooit over nagedacht, maar inderdaad wat stom eigelijk! Maar goed dan zou je dus inderdaad gewoon je maxi-cosi echt alleen nog maar als autostoel moeten gebruiken en je kindje dan gewoon overtillen in de wandelwagen. ZOu dit overigens bij andere kinderwagens ook niet zo zijn?
is zo maar was zo blij met deze manier want als kailynnnet slaapt moet je haar nu wakker maken met overtillen, het leek me zo'n mooie uitvinding! ik heb er veel gebruik van gemaakt met bijv effe gauw een winkel in enzo.
ja dat is ook irritant...had net toevallig een vriendin aan de lijn en zij heeft ook die wagen en haar dochtertje is inmiddles al iets groter. Zij zie dat dat inderdaad een irritante periode is want ze zijn dan nog te klein voor een normale autostoel en je moet ze dan iedere keer dus overtillen met hetr gevolg dat ze inderdaad wakker wordt...
Bij de Mutsy wagens kun je de wandelwageninzet er zo afklikken en de Maxi cosi er weer op. De adapters van de maxi-cosi kunnen namelijk ook aan de maxi-cosi blijven zitten, die hoef je dus niet op het frame te zetten.
Ik heb een Mutsaerts waarbij ik tegen hetzelfde aanloop. De buggyinzet moet met drukknopen op het frame worden gezet waardoor de adapters voor de maxi cosi er niet meer op kunnen. Balen!
Hier ook de speedy... Ik gebruik de maxicosi nooit op het onderstel. Lijkt me zo slecht voor zijn rug. Daarom neem ik altijd de reiswieg mee, het overtillen is zo gepiept en vaak slaapt hij tijdens het lopen wel weer verder. Even wennen, maar komt vast goed meiden!
ik gebruik ook veel de reiswieg hoor versta mij goed, maar als ik even naar de supermarkt moet voor een vluchtige boodschap zet ik de maxi cosi op het onderstel. als ik lang weg ben gaat ze ook in de reiswieg. en hele dagen in de maxi cosi is slecht voor de rug maar 1 uur op een dag niet hoor!
Dat snap ik ook helemaal hoor slingding! Ik zie genoeg maxicosi's op straat en in de winkels. Ik ben er zelf alleen voorstander van om de maxicosi alleen als autostoeltje te gebruiken, dus ook bij een kleine boodschap pak ik de wieg in de auto. (wel een gesjouw hoor!) Ach ja, ieder zijn eigen keuze hè... Gelukkig doen we het niet allemaal op dezelfde manier, dan zou 't hier maar een saaie bedoeling worden Het lijkt me lastig voor je want de buggy kan echt alleen zonder adapters. Zo lang mogelijk uitstellen dan maar?! Suc6 d'r mee Groetjes Six
Ik heb vorige week de Speedy SX omgebouwd naar de buggy omdat Finn ook niet meer in de wagenbak past. Maar ik zet daarna gewoon weer de adapters erop en als we even vlug naar de supermarkt gaan zet ik daar de maxi cosi op. Gewoon op de buggy met adapters dus. Ik zie eigenlijk het probleem niet!
ik ben net even bij de babydump geweest omdat ik problemen met mijn onderstel had, (het is gelijk goed verholpen) en die zei je zou het kunnen proberen en ik lees nu van gaby dat het kan dus ik ga het ook proberen, heb de wagen net omgeouwd dus na de fles ga ik kijken wordt vervolgd.
nou ik heb de wagen omgebouwd en geprobeerd of de maxi cosi er nog op kan en het kan als je de kap van de buggie er niet op hebt kan het! dus weer een probleem opgelost!
Hoera, fijn voor je! Nu maar afwachten wanneer het volgende probleem zich aandient, die kleintjes houden ons bezig