Weekplanner kopen / maken

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Janneke00, May 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Ik wil voor mijn oudste zoontje een werkplannen kopen / maken.
    Vaak vraagt hij in de morgen waar hij heen moet. Door een werkplannen kan hij dit visueel maken en weet hij wat hem staat te wachten.

Heeft iemand een idee waar ik een leuke kan kopen? Of heeft iemand een leuk plaatje van een werkplannen die ik zelf kan maken?
    Hij is nu ruim 3 jaar.

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Olifantastisch heeft geweldige magneet planner

3. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Wij hebben er 1 van de Hema.
    Wij hebben de magnetische, maar je hebt er ook 1 als een blok waar je de pagina's vanaf kunt scheuren.

4. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    Ik zag er gisteren 1 bij Trekpleister met allerlei losse plaatjes. Hij koste 10 euro.

5. Vladivostok

Vladivostok Actief lid

Mar 10, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de Hema kun je zelf fotomagneetjes maken. Dan kun je misschien ook echt de dingen zoals je peuter die kent op het magneetje zetten.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Je kunt ook een gewoon magneetbord gebruiken en zelf magneetjes maken. Bij oa de Hema verkopen ze magnetisch tape en bij oa de Wibra verkopen ze magneetvellen. Ik vind die magneetvellen het mooist: ze zijn zelfklevend en je kunt er dus opplakken wat je wilt.

Omdat het bij ons vooral voor de oudste was (die kan lezen), heb ik de dagen gewoon opgeschreven. Dan links en rechts ervan een foto'tje van de kinderen en daaronder wat ze die dag te doen hebben (nu nog de vaste dingen, moet er nog magneetjes bij maken met dingen die af en toe voorkomen).

7. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Deze! Heel leuk en uit te breiden met losse magneten.

Share This Page