hoi hoi binnekort word mijn kleine meid alweer 1 jaar !! wat vliegt de tijd en waar blijft het haha maar wat geef je in godsnaam voor een 1ste verjaardag ? tips?
jamie word in oktober een jaar. lijkt nog lang, maar de tijd vliegt echt!! wij verhuizen naar een appartementje met een tuin. dus van mij krijgt jamie een mooie baby schommel hij vind het heerlijk om te schommelen!!
driewieler met duwstang glijbaan zandbak schommel armband little peolple loopwagen pop en poppenwagen keukentje
Mijn zoontje krijgt van oma -> een loopauto opa & oma -> duplo tante N -> Fisherprice telefoon tante M -> Jammer de jammer (boek) Neefje -> een tekening en van ons? Tja, wij zijn al 2 maanden aan het nadenken over en passend kado.. moeilijk hoor. Ik zou hem graag een schommel willen geven maar we hebben nog geen tuin! Ik denk dat het een grote houten auto gaat worden. Kan ie lekker herrie mee maken!
Mijn zoon is 11 juni een jaar geworden...het gaat zeker super hard... hij heeft voor zn eerste verjaardag gekregen... een rups van fisher prise met met muziek...waar je plaatjes kan omslaan en dan zeggenze wat er op de plaatjes staat.. een driewieler met stang een loopauto van nijntje smart ville huisjes..met poppetjes van v-tec (vond ik echt super leuk) en auto's
Mijn dochter is vorige week 1 geworden en heeft gekregen; van ons, blokkenloopkar en voorleesboekje/cd woezel en pip opa en oma, zandbak Van m'n schoonzus heeft ze een babyborn pop gekregen. Het duurt nog wel even voordat ze daarmee speelt, maar vond het wel grappig, haar eerste echte babypop . En verder veel voorleesboekjes (had ik gevraagd)
mijn dochtertje heeft voor haar eerste verjaardag een speeltafel met een piano dierengeluiden enz gekregen ze vind het nog steeds helemaal geweldig tja nu zijn we nog aan het nadenken voor mijn zoontje die word over een maand 1