hallo ons zoontje van 5 maanden en 1 week heeft sinds vandaag last tijdens het drinken hij wil wel, maar gaat hard huilen zodra hij een slok neemt. wij denken zelf dat de tandjes zitten te rommelen, want hij kwijlt enorm stopt het liefst allebei zijn handen in zijn mond, hij bijt ook sinds een week op de speen van zijn fles en en wil ook overal op bijten. nu wilde ik de fles geven en zodra hij probeerde te zuigen huilde hij gelijk je zag dat het pijn deed. hebben jullie hier ook ervaring mee gehad? we hebben dentinox gekocht dus hopelijk neemt de pijn dan een beetje af. groetjes wendy.
Wij dachten toen eerst ook aan tandjes en achteraf was het spruw! heeft hij witte aanslag in zijn mond en op zijn tongentje?
nee hij heeft geen witte vlekjes ofzo heb net even gekeken. de laatste fles van 19.00 heeft hij wel weer goed gedronken eerst was het weer huilen zodra de fles in zijn mond ging, maar daarna dronk hij wel zijn fles leeg. tussendoor liet hij hem wel af en toe los en beet constant op de speen alsof hij daarmee de onderkant van zijn tandvlees wil krabben. ik heb dentinox erop gedaan voor hij zijn fles kreeg. groetjes wendy.
hoii het zou heel goed kunnen youame heeft het ook een tijdje gehad nu heeft ze 2 ondertandjes nog niet helemaal door maar ze kauwd af en toe ook op de speen k las dat je dentinox voor de fles gaf in de beschrijving staat dat je anderhalf uur na het smeren geen eten of drinken mag geven het verdooft dan minder geloof k veel succes hoop dat ze er snel door zijn
vandaag ontdekt dat het dus toch waarschijnlijk spruw is vandaag zag ik voor het eerst een klein wit vlekje op zijn onderkaak dus het is nog in de beginfase denk ik. we hebben de weekendarts gebeld en nu is mijn man naar de apotheek om het recept op te halen. hoe lang duurd zoiets? groetjes wendy.
dat ligt eraan het is wel heel vervelend spruw tycho heeft het ook 1keer gehad maar als je na elke voeding ff de flesje uitkookt en goed met die zooi smeert in zijn mondje is het zo weg. en mocht het toch tandjes zijn dan adviseer ik je om heel viburcol te gebruiken en dan wel de monddosis je hebt ze ook in zetpillen. die zijn geweldig helpen meteen bij tycho en dentinox niet, maar mss is dat per kindje ook wel verschillend hoor