Esmee wilde na de geboorte best vaak de speen, ik heb die uit de babydoos van I love mama. Sinds een paar weken wil ze de speen niet meer, komt dit misschien omdat dit een speen is voor pasgeborenen? Moet je vanaf 3 maand een grotere speen?
Ik meen in de winkel gezien te hebben dat er spenen zijn van 0-6 mnd en dan van 6-12 mnd en dan van 12 mnd en ouder. Mijn dochter slaapt alleen in met speentje, ook niet altijd hoor. Ik zou denken geeft toch niks als ze de speen niet meer wil, mijn mening is ik vind het zo vies als oudere kinderen nog met een speen inlopen, dat ding valt op de grond en dan weer in de mond bah. Ik hoop dat mijn dochter ook binnen nu en afzienbare tijd de speen gaat weigeren en zonder speen gaat inslapen. mijn dochter is 3 mnd.
Stijn wou met ongeveer 3 maanden ook geen speen meer en we hebben hem toen ook niet meer aangeboden.. Een paar dagen geleden wou hij hem wel ineens weer tijdens zijn sprongetje maar nu niet meer en om eerlijk te zijn ben ik daar wel blij om..
Ik kijk wel eens naar De Pfaff's en daar lopen van die mannekes van een paar jaar oud rond, ook nog met een speen
ik heb een speen die goed is voor van 0 tot 8 weken en de volgende speen is geloof ik voor tot 3 maanden . dus ik denk idd dat je een andere moet aanschaffen (bovendien moet je ze zowieso na 6 weken vervangen als ie veel sabbelt(
Damian heeft een speen van Avent en die gan van 0 tot 3 maanden en van 3 tot 6 en van 6 tot 12 en verder dus ik weet niet hoe het met andere spenen zit.. damian pakt nu zijn duim dus hoef geen speen meer te kopen
hoi een speen moet je om de 6 week vervangen. anders kunnen ze gaan verkleven. misschien moet je eens een nieuwe speen proberen. liefs rianne
De spenen van Dodie (waar de I love mama ook onder valt) zijn er van 0-6 maanden, 6-12 maanden en vanaf 12 maanden.
ik heb één van bibi met i love mama en een paar van difrax. meeste zijn 0-6 maand en dan 6-12 en daarna kun je ook nog stevige spenen voor bijten kopen; maar na 3 maand neemt de ergste zuigbehoefte af 9bij de meeste baby's) misschien daarom..
Joey moest ook met een maand of 3-3,5 zijn speen ineens niet meer... en tot op de dag van vandaag hoeft hij hem niet meer
Kjell is nu 11 maanden en hij heeft nog steeds een speen van 1ste dag en deze bevallen hem ook,ik heb me laten wijs maken dat hoe groter de speen,hoe slechter voor hun gebit ivm vooruit stekende tandjes op latere leeftijd,dus zolang hij die kleintjes wil,ga ik zeker niet veranderen! Onze dochter is nu inmiddels 8 jaar en had tot haar 4,5 jaar een klein speentje en.....fabeltje of niet maar haar tandjes staan mooi recht! Gr Raissa
Ja,ik weet dat het lang is maar was juist nog maar om in slaap te vallen ,in de dag mocht ze hem niet meer hebben! We hadden al verschillende jaren geprobeerd om die"vuile" fopspeen weg te doen,vb.aan sinterklaas meegeven of aan een babytje te geven maar was geen oplossing! Onze zoon is nu 11 maanden en in de dag geef ik hem zo weinig mogelijk,ik wil niet weer het zelfde tegen komen! Gr
ja.. speentjes moet je vervangen.. misschien dat ze m daarom niet meer wilt.. OF misshcien heeft ze er geen behoefte meer aan.. want normaal zijn de I love mama spenen(Van bibi) tot 6 maanden,.. en zou hij dus nog kunnen. Maar ff reageren op het andere onderwerp.. ik ken heel vee kindjes die tot 3 met een speen liepen... ik vind daar niets raar aan, ik had geen speen maar mn duim, en ik had er pas geen behoefte meer aan toen ik 13 was... mijn broer zijn speen was ook afgepakt toen hij 3 was.. en hij ging over op duimen.. als een kind nog die behoefte heeft blijven ze toch wel ergens op zuigen...
mijn vriendin haar dochter wilde die i love mama speen ook niet meer, nu heeft ze een speen van een ander merk gekocht en ja hoor die wil ze wel hebben. dus misschien een ander merk. succes groetjes susanne
heb geen idee, maar weet wel dat haar dochter een voorkeur heeft voor bepaalde spenen. en sommige merken wil ze gewoon niet.
ik ga morgen andere fopspenen halen, elijah had de laatste tijd difrax, hij wou de bibi ook ineens niet meer. maar vanmiddag had hij zijn speentje in zijn mond gedrukt, het ging allemaal heel snel, ben me lam geschrokken, dus vanaf nu gewoon weer bibi.. en ik denk voor de nacht nuby die zijn vrij groot (het schildje dan) het liefst helemaal geen speen meer...