Hier zijn rozijntjes, Ligakoekjes, stukjes fruit favoriet. Ben benieuwd naar de favorieten van jouw dreumes! .
Ontbijtkoek, rijstewafels, fruit, snoeptomaatjes, rozijntjes met yoghurt, droge cracker, plakje kaas. Gewone koekjes hebben we eigenlijk nooit in huis.
Hij krijgt eigenlijk altijd fruit en sinds hij een maand of 15 is, krijgt hij bijna iedere dag een klein babykoekje. Of ik bak zelf koekjes zonder suiker.
Liga koekjes-nijntje of die biologische (kom ff niet op de naam) Eierkoek Fruit wil ze op het moment barre slecht eten en rozijntjes wil ze ook niet.
Voornamelijk fruit, cracotte cracker kaal, of een boterham. Heb zelf geen koekjes of snoepjes in huis.
Smogens fruit of rozijntje, en soms een goodie koekje. Smiddags eigenlijk altijd rauwkost, wortel, paprika, komkommer. Bij mijn moeder krijgt ze wel s wat anders, vanmiddag een speculaasje.
Fruit, kaakje, soepstengel, ontbijtkoek, halve liga koek van mij, soms een nijntje koek als die in huis zijn..
Hier is 1 tussendoortje sowieso fruit. Het andere tussendoortje is een halve rijstwafel, soepstengel, volkoren biscuitje of stukje ontbijtkoek. Heel af en toe rozijntjes of een Nijntje koekje.
Fruit, rijstwafel, koekje van goodies, soepstengel, komkommer, tomaat of nog een stukje brood. Bij oma krijgt hij vaak een Nijntje koekje .
Meestal fruit, mariakaakje, rozijntjes en heel af en toe wat anders zoals in de komende tijd van het jaar wat kruidnootjes ofzo.
's Morgens altijd fruit. 's Middags wisselend: rijstewafel, soepstengel, Nijntje koekje, goodies koekje, goodies wortelchips, goodies appelrijstewafeltjes, eierkoek, plakje ontbijtkoek, droge cracker, geroosterd sneetje brood....
's morgens eigenlijk altijd fruit. 's middags vaak ook fruit, rozijntjes, gepofte rijst met yoghurt, mariakoekje. Soms eet hij ook gewoon niets meer tussendoor. Bij mijn ouders krijgt hij wel eens van die manna snoepjes (gepofte rijst met gekleurd laagje) of een lange vinger.
Fruit,rijstwafeltje,rauwkost word nog steeds niet echt gegeten wel aangeboden,rozijntjes,iets van goedies,soms een biscuitje en een droog crackertje is ook een favoriet.
Hier krijgt ze in de ochtend meestal fruit. In de middag verschilt het: Ligakoekje, nijntjekoekje, soepstengel, rozijntjes