hey meiden mijn dochter heeft me net flink laten schrikken zat zit wel vaker onder tafel wat te drinken en net had ze dus een glas om der mond en neus gedaan wat het glas beslaat dan en net dacht ik dat ze sliep tegen mijn been aan maar zag dat ze het glas nog om der neus/mond had en ze reageerde niet totdat ik dus van schrik opstond en der oppakte en die glas weghaalde deed ze der ogen ineens open en begon te huilen ze schriok ook kun je eigenlijk stiken als ze dat doen??? ben me net wezeloos geschrokken want dat dat ze in slaap was gevallen met der glas in der ghanden
oh meid wat eng! Stikken lijkt me we te kunnen de zuurstof is snel op in zo'n glas. En als het vacuum zuigt.. Wat zal je geschrokken zijn zeg!
Had ze dat glas vacuum gezogen? Dan kun je dus wel degelijk stikken lijkt me... Dat spelletje speelde ik ook vaak toen ik klein was vroeger, en soms kreeg ik dat glas en dus ook even niet meer af. Maar oei zeg, dat ze erbij in slaap valt... Gelukkig was je er op tijd bij!! Wie weet schrok ze ook gewoon omdat jij zo schrok?
Kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent zeg! Denk ook zeker wel dat ze zo kunnen stikken. Moet zeggen dat ik sowieso was gaan kijken...zeker als ik zou denken dat mijn kind van net 3 op dit tijdstip onder tafel zat te slapen..
Hmm in principe merk je het als je geen adem kunt halen (ook als je slaapt.. enige uitzonderingen daargelaten) je kunt jezelf ook niet moedwillig laten stikken... maar idd.. als mijn dochter onder tafel ligt te slapen is er wel wat geks aan de hand... die slaapt nooit vrijwillig buiten bed
mijn dochtertje slaapt overal maar goed over dat tijdstip we waren net thuis vandaar dat ze nog niet in bed lag het is gelukkig goed gegaan
Ik snap goed dat je geschrokken ben. Maar gelukkig was je er optijd bij en is ze nu weer vrolijk en alert
Ik snap dat je je rot geschrokken bent! Gelukkig was je erop tijd bij & is ze nu weer vrolijk en alert!
pff, dat is schrikken. Weet je ook weer wat adrenaline is... En geloof me....je zal het nog veel vaker mee gaan maken.