hoi vraagje kleintje krijgt al extra water in fles en joh brpitmeel om te kunnen poepen, hadden voor het hete weer eindelijk de balans gevonden, 10cc extra water en anderhalf schepje jbpm. (fles 150/5) alleen is het nu weer raak, met niet poepen dus, ik denk dat het extra water het zweten vervangt???? iemand tips wat we nu kunnen doen om te poepen? en dan nog 1... ze is 8 weken jong, 2,5 weken te vroeg geboren, en dus meen ik volgens oei ik groei dat ze in de 5 weken sprong kan zitten (voor wie daarin gelooft, ik wel...) kan het daarom zijn dat ze 1000000x halve flesjes drinkt vandaag?of is dat dor het weer? dat ze daarom vannacht weigerde te gaan slapen? en nu net weer? ze was zo makkelijk, fles, boer, knuffel, spelen, gapen slapen... maar nu? ze is al van af half 8 wakker!!! bij elke gaap leg ik er stug neer, maar het is absoluut geen slaaphuil, ze gaat door het lint... nu net dus weer 30 cc gedronken en nu ,lijkt ze in slaap te sukkelen, maar dit kan bedrog zijn... het begon net op een ritme te gaan lijken maar door het warme weer bied ik maar aan... wie o wie, want met dit weer is mijn lontje aardig aan de korte kant en dreumes krijgt geen aandacht genoeg en gaat het op een negatieve manier zoeken, wat ik hem niet kwalijk neem maar niet kan hebben nu...
idereen heeft last van de hitte dus waarscheinlijk je kleintje ook. tis lastig meer niets aan te doen
nou iemand die een tip heeft misschien? weet dat het warm is, maar misschien iemand die ene trukendoos heeft wat ontlasting betreft?
Mijn dochtertje heeft al een langere tijd problemen met ontlasting.... JBPM kan trouwens ook stoppend werken!!!! Wat je kan doen is tussendoor extra water geven, eventueel lactulose stroop halen bij de apotheek... Hoevaak poept je kindje? Wat bij Esmay heeft geholpen (maar daar is jou kindje nog te jong voor) is beginnen met fruit hapjes (op advies van de HA zijn we daar al mee gestart) nou dat werkt erg goed voor haar ontlasting Eerst kon ze hooguit maar 1x in de week nu om de dag of zelfs iedere dag!
hoi bedankt voor je antwoord, ze poepte niet en toen met water nog niet en toen met jbpm wel, eerst knikkers en toen smeuig... dus heb het idee dat het niet stoppend werkt hier, hield daar al rekening mee. ze poepte de dagen dat het goed ging 1 keer een hele bende, met knikkers een aantal maal een paar, jet kost haar echt moeite. gisteren en vandaag nog niets...
Koen krijgt ook jbpm en bij hem stopt het vreselijk op...gister morgen van 5 tot 12 bezig geweest voor een mini drolletje...zo zielig.