ons miesje slaapt de laatste nachten alleen rusitg in met een speentje...nadeel is dat als ze nog niet helemaal weg is en haar speen valt eruit dat ze het op een gillen zet...dan kunnen wij 'm er dus weer instoppen...heeft iemand hier een tip voor?
Esmee spuugt de speen er ook snel uit. Ze slaapt op haar zij, wij leggen dan een opgerold spuugdoekje tegen de speen aan. ALs het dan een tijdje stil is ga ik even kijken of ze slaapt en haal de speen en het doekje weg. De laatste dagen probeer ik Esmee te leren om zelf in slaap te vallen. We laten haar om 23 uur huilen en ik moet zeggen dat het huilen steeds korter wordt.. Overdag geven we haar nog de speen, ik probeer het wel eerst zonder, maar als ze echt te lang huilt geef ik hem wel.
dat 10 keer heen en weer lopen wil ik dus gaan voorkomen, maar vind jij het niet eng met dat spuugdoekje kissie? aangezien mijn meisje nogal vaak voeding teruggeeft in haar bedje vind ik dat een beetje eng idee als ze haar speentje niet makkelijk uit haarmond kan gooien...
Als ze hem echt kwijt wil dan spuugt ze hem wel uit. Ze kan haar hoofd op tillen om hem uit te spugen. Meestal ligt het speentje dan boven haar hoofd. Ik ga ook steeds even kijken of ze slaapt en dan haal ik alles weg. Ik zit dan inderdaad niet met een rustig gevoel beneden, maar ze slaapt er lekker snel en rustig van in.
dan ligt jo8uw meisje zeker welrustig in haar bedje> indy beweegt altijd zo wild dus ik denk niet dat dit echt zal werken voor haar....
oke dat geluk hebben wij dan niet... ben nu even aan het uitproberen of ze zichzelf toch niet in slaap huilt...vind het erg moeilijk...
hier is ze gelukkig na een paar minuten huilen toch zelf ingeslapen....is het bij jou al wat rustiger?
hier hadden wij hetzelfde probleem.... Ben begonnen met overdag zijn speen niet (helemaal niet dus!) meer te geven. Het is ffies twee dagen vervelend, maar ja je moet wat he! Sindsdien hoeft hij hem dus niet meer met slapen, en geef ik hem alleen af en toe als hij in de box ligt of als we met de wagen of maxicosi weg gaan. Hij had het dus na twee dag al door, terwijl we daarvoor 's nachts wel 10 keer ons bed uit moesten om het speentje te brengen! succes met wat je ermee gaat doen! groetjes Setje
Nou ze heeft gisteren een uurtje geslapen,daarna weer beneden op de arm met de speen proberen te kalmeren. Ik hoop dat het snel minder wordt!
bij ons is ze gisterenavond ook uiteiendelijk weer ingeslapen met haar speen...na geloof ik 'm er weer 5 keer opnieuw te hebben ingestopt! we lieten haar eerst weer een tijdje huilen maar ik vond het nu wel erg lang duren...ik hoop dat dsit iets tijdelijks is... het stomme is dat ze overdag veel makkelijker gaat slapen..dan heeft ze ook geen speentje nodig.
hmmm mij meisje heeft ook een speen maar ik heb dit probleemhelemaal niet! ze zuigt hem gewoon vast ofzo als ik later bij haar ga kijken dan ligt ze vaak op de speen en dan leg ik hem weg... het probleem met een doekje ervoor leggen is dat ze daar aan wennen want automatisch komt het doekje ook tegen hun gezichtje aan en dan kunnen ze straks niet meer slapen zonder dat ze iets tegen hun gezicht aan voelen dit probleem heeft een vriendin van mij met haa rkinderen
hier ook zo ik heb de speen nu alleen voor overdag s nachts bleef ik aan het lopen moet zeggen dat het wel aardig gaat maar nu heeft ze haar duimpje ook ondekt die is netuurlkijk altijd bij de hand ook al snapt ze nog niet helemaal hoe die in haar mond moet ha ha
hier ook zo ik heb de speen nu alleen voor overdag s nachts bleef ik aan het lopen moet zeggen dat het wel aardig gaat maar nu heeft ze haar duimpje ook ondekt die is netuurlkijk altijd bij de hand ook al snapt ze nog niet helemaal hoe die in haar mond moet ha ha
moet zeggen dat ik het toch behoorliijk vermoeiend begin te vinden...nu slaapt ze nog in een wieg op onze kamer maar moet er toch niet aan denken dat ze straks in haar eigne kamertje ligt en ik er dan iedere keer heen moet om de speen in haar mondje te stoppen....hij valt er echt om de paar minuten uit namelijk en dan is ze net nog niet genoeg in slaap dus dan merkt ze het.
Esmee probeert ook haar duimpje te vinden, maar ze kan hem nog niet strekken en stopt haar hele vuist in de mond
ahh...indy pakt iedere keer haar speen vast als ie in haar mond zit met het gevolg dat ze hem er dus ook af en toe zelf uittrekt...kon ze 'm er ook maar zelf weer instoppen ...hopelijk over een tijdje wel!