Hallo! Onze zoon slaapt al heeel lang door, alleen nu komt ie al een hele poos om een uurtje of 05:00uur in de morgen.. en dan doen we ze speen dr in, en slaapt ie weer ff... en dan 06:00uur komt ie weer om ze speen ofzo..en dan weer speen erin en hij slaapt weer.. zo gaat t dan door tot 08:00uur totdat we eruit gaan.. en als we dan z'n speen erin doen, dan wil ie ook ech nog wel verder slapen... Hoe kan ik dit patroon doorbreken?? Hem laten liggen en niks doen is nie ech wat..want dan gaat ie op een gegeven moment huilen! Maar weet iemand wat we kunnen doen?? Liefs! xxx
Gewoon speen blijven geven. Hier ook gebeurd en op een gegeven moment houd dat ook op. Of eerder eruit gaan om hem eten te geven. Maar als hij na zijn speen verder slaapt zit er niks anders op ben ik bang
Hier hetzelfde ritme gehad. Helaas ook geen andere oplossing dan speen geven en weer naar bed. Wel heb ik op een gegeven moment de speen in de hand aan gegeven zodat hij door had dat ook hummel zelf in de mond kon stoppen. Dat hielp want niet veel later nam hij hem zelf.
Heeft mijn dochter ook gehad. Geen idee hoe lang het geduurd heeft maar viel best mee. Op een gegeven moment slaapt hij vanzelf wel weer door. Succes
volgens mij heeft iedereen dit probleem hier dus je bent niet de enige... bij ons ook hetzelfde ritme toen ging het weken goed kwam hij helemaal niet had ook geen behoefte aan zijn speen denk ik en nu is het weer bal... soms om 2u dan om tussen 5 en 6u ... ik heb ook geprobeerd met speen ind e hand maar dan lacht hij stopt hem idd in zijn mond en dan spuugt hij hem blijkbaar weer uit om weer te roepen dat hij hem neit kan vinden ... maar Adi heeft ook een goede tip gegeven in een ander topic.. een hydrofiele luier in een driehoek vouwen en voor de spijlen hangen en goed vastmaken (dit helpt als de speen op de grond valt anders niet echt natuurlijk....)
Je hebt ook genoeg speenknuffels en dan vallen ze niet zo makkelijk uit bed en kunnen ze de speen makkelijk vinden.
hier hetzelfde sinds een week! kan er de klok bijna op gelijk zetten! geef hem om 5 en 6 uur speentje, en 7 uur doe ik z'n winnie de pooh speellicht/geluidmachine aan en ligtie nog half uur te giebelen en te spelen (kan mama ff douchen) en half acht gaan we eruit!
Hihi ben in ieder geval niet de enige nee dat is wel fijn om te horen.. Heb inderdaad al zo een lapje door ze speen heen die stop ik tussendoor in ze slaapzak.. dus ken ik m altijd snel vinden! Nouja, dan zit er niks anders op dan afwachten denk ik.. maar t ken je wel breken hoor.. pfff dan zijn t toch nog wel steeds korte nachtjes Liefs! xxx
Hier ook hoor... Meestal tegen een uur of 6.. Soms helemaal niet. Achja, gaat wel over voor ze 16 zijn.....
pfffff 16 nou dan denk ik dat ik dan inmiddels doornroosje ben door al dat slaap gebrek wordt ik niet meer wakker... ac weet je nu wordt je hierdoor wakker als ze wat ouder zijn worden ze ineens bang snachts.. zijn ze tieners maak je je druk of ze wel heel huids thuiskomen... het houdt niet op bij 16
Heeft ie niet gewoon honger? Hier was het speen-geren het snelste over als we gewoon de ochtendvoeding gaven, op het moment dat ze zich melden. Daarna sliepen ze in een ruk door tot 09.30, dus kon ik ook weer mijn bed induiken. (goeie ouwe tijd )