danisha heeft weer iets nieuws... ze weigert te gaan zitten op de commode en het lukt me dan ook echt niet en dat loopt dan ook uit op een drift/huilbui dus nu laat ik haar vaak maar liggen.. nu kun je denken van: nou klaar toch.. maar waarom doet ze dat? Is het een manier om haar zin te krijgen en wat moet ik er mee doen?
Hoi, Heeeeeel herkenbaar. Ties heeft sinds ongeveer twee weken geleden bedacht dat het verschrikkelijk is als je moet liggen op je commode om om te kleden of voor schone luier. Hij schreeuwt moord en brand, lijkt wel een speenvarken Maar goed, je meid is nus niet de enige, maar die van mij maakt het wel heel bont!
Hahahaha En ik maar denken dat ik zo'n rare dochter heb Hier dus eenzelfde geval. Als ik r neerleg wil ze zowat in me klimmen... Groetjes Firella
ik heb nu ontdekt dat ik haar met haar gezicht andere kant op moet zetten en dan is het goed... kinderen hahaha
Ik doe tijdens het aankleden nu daan zijn vitrage open dat hij naar buiten kan kijken en nu gaat het allemaal net iets makkelijker maar als hij echt geen zin heft dan kan ik hoog en laag springen dan word het soms echt een gevecht
pff ik ken het ook nu ben ik erachter gekomen dat als ik youame vraag van zullen we schone broek pakken loopt ze naar de la en pakt ze een luier dan mag ik het wel