Niet willen poepen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavandylan, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandylan

    mamavandylan Actief lid

    18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hallo ik heb even een vraagje mijn zoontje van ruim 2,5 jaar is sinds een week overdag zindelijk hartstikke goed natuurlijk maar nu heeft hij al bijna een week niet gepoept, ik heb hem een luier om gedaan zodat hij gaat poepen maar dat wil hij ook niet hij wil niet op de wc poepen en ook niet in de luier :( hij wil overdag helemaal geen luier meer. plassen gaat dus gewoon wel goed maar ik zie gewoon aan hem dat hij wel moet, vanavond na het eten stond hij te springen omdat hij moest poepen maar als ik hem vraag moet je poepen begint hij zowat te huilen en zegt nee mama hoeve niet poepen ik vind het zo erg dat ik me geen raad weet.
    Heeft er iemand misschien tips? alle tips zijn welkom.
     
  2. mamavandylan

    mamavandylan Actief lid

    18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hier kan een slotje op hij heeft vandaag na lange tijd dan toch eindelijk gepoept gelukkig :D hopelijk gaat het nu beter.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Arm jochie.. Helaas weet ik er ook niks op mocht t nog eens voorkomen.. Ik had ook n jochie op de bso die dit nooit wilde, maar ik mocht er van de ouders geen aandacht aan schenken als ik zag dat hij t moeilijk had.. :( Gelukkig heeft hij gepoept vandaag.. lucht hem ook weer op. En op de wc of in de luier?
     
  4. mamavandylan

    mamavandylan Actief lid

    18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hoi hoi, ja is ook echt heel erg om te zien hoor bij z'on klein kind, heb er zelf wel eens last van nou dat wens je een kleintje echt niet toe maar gelukkig is het er weer uit en wel in de luier maar dat vind ik helemaal niet erg als het er maar uit is hij had er echt veel last van misschien de volgende keer op de wc :)
     

Deel Deze Pagina