na een hoop ellende (te lezen in een heel verhaal) ben ik weer vol enthousiasme met borst voeding begonnen. vandaag voor het eerst en het ging goed. Ik juich nog niet te vroeg maar het begin is er. Als het weer niet goed gaat il ik het grotendeels vervangen voor flesvoeding want kolven alleen is ook niet alles. wilde ik even kwijt hihi liefs natas
wat goed dat je weer bent begonnen met borstvoeding natascha. Ik heb vanaf het begin eigenlijk gekolfd omdat Quinn de borst niet goed genoeg kan pakken. Nu vervang ik regelmatig een flesje met bv voor de borst en dat lijkt goed te gaan. Heel veel succes in ieder geval!
Veel succes met het geven van borstvoeding. Het is het beste voor je kleintje, als alles tenminste goed gaat. Veel liefs van een trotse borstvoedingsmama.
nou vol enthousiastme begonnen en heel de nacht aan de borst gehad. Met als resultaat bloedende tepels. Terwijl ie toch echt goed aan de borst ligt. Grrrr :x de moed zakt me in mijn schoenen. Nou maar weer kolven tot het genezen is en dan probeer ik het met een tepelhoedje. Pffff ... vind het echt niet leuk meer maar vind het zo zonde om op te geven. Ben echt bang dat ik daar spijt van krijg.
Wat ontzettend goed van je! Hoe gaat ie nu? Die bloedende tepels kunnen komen van verkeerd aanleggen. Bel een lactatiekundige op, Die kan desnoods komen kijken hoe je t doet en tips geven. Veel succes.
Ik zou, net als Minni zegt, een lactatiekundige bellen. Deze mensen zijn oa bij de thuiszorg werkzaam.
Ik weet er alles van, ik duim voor je dat het nu goed blijft gaan. Ik kolf ook al vanaf Joey zijn geboorte, en daarom krijgt hij FV en BV gecombineerd, hem puur en alleen voeden met gekolfde voeding was gewoon te veeleisend voor mij. Hij is nu 3 maanden en nu gaat het eindelijk goed als ik hem aanleg , dus er is hoop Succes!