Wie z,n baby heeft ook een vast huiluurtje? Lindsey had dit niet maar Jayden huilt iedere avond van 18.15 tot 19.00... Wat ik ook doe of niet doe het helpt toch niet. Hij ligt nu op bed en loop er zo nu en dan even heen om z,n speentje terug te geven maar vind het zo zielig. Maar als ik hem eruit haal blijft hij ook huilen en rond 19.00 valt hij in slaap echt standaart iedere avond... Word er een beetje onzeker van dus wil graag weten of meer kindjes dit hebben en zoja wat jullie doen.
Ha meisje. Hier een baby die altijd huilde , maar.. In die periode heb ik heel veel opgezocht over huilen , en heel veel beebjes hebben dus ook dat huiluurtje. Niet onzeker zijn joh je doet er vrij weinig aan. Lekker tegen je aan pakken en bij je houden , meer kun je niet echt doen.
ja hoor! Hier ook het geval. Ik kan er de klok op zetten, tegen 5 uur begint ze al te mekkeren en rond half 6 zet ze de sirene aan! en ALTIJD onder het eten dus, heel irritant. dit duurt tot ongeveer 7 uur, dan wordt ze weer rustig en dit heeft ze al vanaf haar geboorte gedaan. Ze slaapt nu toevallig (vandaar dat ik ff kan typen hi,hi.) Hier helpt ook niets, ik ga er maar van uit dat het vanzelf wel een keer over gaat.
Hier ook altijd rond het eten, meestal van half 6 tot half 8, dan krijgt ie een voeding en dan gaat ie naar bed, dus vanaf dan issie gewoon stil. Maar voor de tijd is er echt niks waarmee ik 'm stil kan krijgen. Ik probeer 'm wel te troosten enzo, want ik vind het ook echt heel zielig, maar het helpt allemaal niet echt.