Wat is dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pioen, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi!

Nou wat er vannacht aan de hand was?
    Nina slaapt normaal de hele avond en de nacht lekker door. Nu begon ze gisteravond om 22.30 te huilen/gillen in dr slaap. Even gekeken maar ze werd zo weer stil en sliep gewoon. Dit herhaalde zich steeds, en ging ook steeds harder.Het duurde tot een uur of 2 en leek echt alsof ze pijn had. Op een gegeven moment was ze dan ook een beetje wakker, heb dr even tegen me aan gehouden waardoor ze in slaap viel. Heb dr Chamodent gegeven en ook even later een zetpil. Ik heb wel dr matrasje wat omhoog/ schuin gelegd en zo is ze toch verder gaan slapen. (oortjes/tandjes/dromen/ziek? ze heeft geen koorts volgens mij, ze ligt nu nog te slapen...)

Groetjes!

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Misschien hing er iets in de lucht.. Hier ook zo'n spooknacht. In de avond paar keer schreeuwen/huilen, weer stil. Wezen kijken, sliep als een blok. Vervolgens om 23.50. Weer heen, giga snotneus.. Even klein slokje drinken, slapen. Tot 5.30. Wederom zelfde. Beetje huilen, kletsen, gillen, slapen. Pfff, vooral vermoeiend voor moeders ;)
    Ik hoop dat t iets eenmaligs was....

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nou inderdaad een spooknacht!
    Hier was het ook raak! gieren en gillen terwijl ze normaal heerlijk slaapt (soms even wakker om de speen maar slaapt dan gelijk verder). Het was zo erg dat ik Zoƫ op een gegeven moment maar bij in bed heb genomen, en dat doe ik nooit! Maar ik was zo moe, moest vandaag weer werken en mijn vriend was er niet. Toen we haar om 01.00 uur weer in haar eigen bedje legden, begon het feest weer van voren af aan... ;)

Het kunnen inderdaad tandjes zijn, nare dromen, ik weet het niet.
    Hopen voor ons mama's dat het vannacht beter gaat! ;)

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Goh bij jullie ook al dus? Ik had net mijn moeder aan de lijn die had van 4 tot 6 geslapen, meer niet. Volle maan zei ze haha, tja wie weet.
    Nina had vanochtend wel 38.1, dus misschien toch een virusje ofzo van kdv gisteren.. Heeft net wel wat gedronken dus ik hou t even in de gaten vandaag..

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey meiden, jee wat bijzonder nu ik dit lees!
    wij hebben zo'n rotnacht gehad! zoontje werd om 23.00 ineens wakker (net toen ik bijna in slaap viel) even laten drinken en normaal slaapt hij dan meteen weer verder maar nu duurde het een uur!
    tussendoor kon ik er nog een aantal keer uit voor de speen, zeker wel 6 keer! om half 5 wou hij toch echt weer drinken.
    wat ik nog het aller raarst vind is dat bij ons de telefoon om 3 uur snachts ging! mn vriend was te laat met opnemen en niemand heeft op onze mobiele telefoons gebeld. het was ook eenmalig.
    (we hebben ook nog eens een geheim nummer)
    raar he?!

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    O gut... Ik ben benieuwd naar nog meer spookverhalen:D

7. Chrissie

Hm, volle maan, das wel bijna. Wie weet.. Maare als ik eerlijk ben zou komende nacht gewoon slapen toch wel prettig zijn ;););)

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Pfff ja inderdaad ik hoop het ook... Arme kinderen maar wij ook, arme mama's:D

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Bizar, zo'n nacht hadden wij ook. Vandaag heeft hij overdag wel goed geslapen, maar ik ben nu bang dat er weer zo'n spooknacht aan komt..

10. music4life

music4life Niet meer actief

huh?!!! mijn dochter ging ook net huilend slapen doet ze nooooiiiitttt ze gaat altijd gelijk slapen \dit is spooky....afgelopen nacht werd ze ook wakker bedenk ik me huilend want ik moest daarna gaan plassen:$

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Jemig! Nou dan hing er echt iets in de lucht!! Misschien wel de volle maan... Maar inderdaad, vannacht mag het wel weer rustig zijn! Ben nu echt bekaf. En mijn meisje ligt nu heerlijk te slapen..;)
    En inderdaad, na zo'n nacht ben ik ook altijd bang dat het de volgende nacht weer zo gaat, maar vaak valt dat wel mee.
    Laten we het hopen!

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    nou zeg wat idioot... hier ook al 2 nachten raak. huil/mopperend in slaap vallen en de laatste week slaapt die normaal klokje rond maar nu ook om 4 uur krijsent wakker..
    hij is ook een volle maan kindje denk ik, de dag voor dat de weeen begonnen ben ik met blote buik in de tuin gaan staan. (je kent het fabeltje wel) meer dames die dat ook hebben gedaan en nu een spook kindje hebben?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ai...Mijn kindje is dan wel behoorlijk jonger dan die van jullie en slaapt ook niet helemaal door.. alhoewel van 23.00 tot ong. 5.00 uur, dit schema heeft hij al een tijdje.. hier ook drama om in slaap te vallen.. na de fles van 17.00uur gaat hij in bedje en slaapt tot 22.30uur ofzo.. gister en vandaag niet.. huilen huilen huilen... uitgeput in slaap gevallen.. tussendoor veel gejammer, gelukkig niet doorgezet in brullen.. dus wel even getroost, speen terug.. Hopen dat het aankomende nacht beter gaat.. afgelopen nacht ook paar keer extra gekomen voor zijn speentje.. Pff, vermoeiend.. blij dat ik neit de enige ben..

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

en wat me opvalt is dat bijna al de kindjes die een spooknacht hadden 6 maanden zijn (of rond 6 maanden) toeval???

Ja je hoort vaak dat er mensen zijn die met volle maan slechter slapen.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier

haha behalve die van mij:D sprongetje heeft hij al gehad, had geen krampjes, weinig prikkels gehad vandaag, schone luier, volle maag, geenboertje die dwars zat:D Heeft ie normaal dus echt nooit..

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier 1 die nu bezig is, eigenlijk al de hele dag huilen en jammeren, en nu ook al de hele avond

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hoop dat hij vannacht wel goed slaapt. Is vermoeiend! helemaal als je niet weet wat er nou aan de hand is.

18. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Mijn zoontje van 6 maanden ook de afgelopen nacht... Heel bizar!

19. Chrissie

:( Hier nog zo'n nacht.. Misschien toch sprongetje? Hier ook snotverkouden, bleh. Hopelijk slapen onze schatjes binnenkort weer beter dames (en wij dus ook ;))

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wat vaag.. Eef had dit vannacht ook! het is volle maan!

zo maf!

Deel Deze Pagina