Huiluurtje hoe lang?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by carpediem2010, Sep 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mijn kleine was nogal een moeilijk geval, veel huilen, veel honger, nu melk voor koemelk allergie en leek stukken beter te gaan.
    Alleen vanaf eind van de middag tot soms savonds 9 is ze erg huilerig, soms een uur heel hysterisch, niets helpt dan.

Is dit gewoon het huiluurtje? Ze heeft dan fles gehad, wil niet slapen, niet knuffelen, niets.
    En kan een huiluurtje een paar uur zijn? En wat kan ik dan het beste doen?

xxx

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ze is nog zoooo klein, zou gewoon doen waar ze behoefte aan heeft. Misschien fles opsplitsen in kleinere flesjes? Kleintjes kunnen nogal eens behoefte hebben om te clusteren, ook FV-kindjes kunnen dit gedrag vertonen. Hier meer info: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Melkproductie - Clusteren

Als ze niet wil knuffelen, zou ik haar toch ook niet alleen laten huilen.

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    als ze echt heel hysterisch huilt lijkt het mij toch echt dat ze wat aandacht nodig heeft of pijn heeft... eline heeft ook wel eens een huiluurtje maar huilt nooit hysterisch... alleen als ze bv buikpijn heeft ofzo (dan laat ze heeeel veel scheten terwijl ze huilt)

4. adi

adi Niet meer actief

Het kunnen krampjes zijn icm klusteren (zxie vorige reactie).

Bij veel babys werkt het dan om je warme hand tegen het buikje te leggen, lichtjes te masseren of met de babys rond te lopen. Warmte op de buik en lekker dichtbij mama wil vaak wel helpen.

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    mss wil het helpen om haar huilpatroon dan te verbreken en haar even in bad te doen, desnoods kruip je er zelf lekker bij! kindjes vinden dat echt heerlijk! eline word altijd helemaal rustig van haar badjes en zeker als ze tijdens haar badjes ook nog eens lekker bij kan liggen en ik haar voed...
    wat ik wel wil zeggen: ga haar niet voeden als ze buikpijn heeft! dit helpt op het moment zelf omdat zuigen de pijn verzacht, maar dit werkt wel averechts, dan krijgt ze nog meer buikpijn...

Share This Page