Hallo ik heb morgen een afspraak bij de huisarts voor mijn zoontje, hij is al een tijdje niet lekker en erg verkouden. de hele dag door hoesten, dat hoesten is al een hele tijd. nu wil hij vandaag bijna niks meer drinken en eten helemaal niet. hij ligt nu te slapen op de bank, maar schreeuwt steeds au en huilt in zijn slaap. wat kan ik nu het beste doen ?
Als je gevoel zegt dat je nu met hem naar de dokterswacht moet , moet je meteen gaan. Niet wachten tot morgen als hij duidelijk pijn heeft en niet wil drinken, die kleintjes kunnen heel snel uitdrogen!
Heeft ie ook koorts? Je kan natuurlijk altijd even bellen en dan kunnen hun beoordelen of je nu nog langs moet komen of af kunt wachten...
Helemaal niet drinken => gelijk even bellen. Bijna niet meer drinken => kan wachten tot morgen. Maar dat is mijn mening.
hij wilde net ineens wat drinken en een appel, dat is helemaal op gegaan, en nu ligt hij op bed. ik ga dus gewoon morgen ochtend maar naar de huisarts.
dankje, ik hoop het ook ben blij dat ie nu lekker ligt te slapen, ben zelf ook wel effe aan wat rust toe nu