Disney boekenclub

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tammetje81, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er hier nog meer kindjes lid van de Duisney Boekenclub?
    Ik heb onze zoon (wordt in januari 3) net lid gemaakt.
    Hij vindt voorlezen erg leuk voordat hij gaat slapen. En helemaal weg van disney.

Ben alleen benieuwd of het dezelfde boekjes zijn als 30 jaar geleden. Als kind zijnde was ik namelijk ook altijd lid van de boekenclub. Kijk nu al uit naar het eerste boekje!

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.684
    1.445
    113
    Jammer dat je net lid bent geworden ;), wij hebben laatst 120 boekjes overgenomen via marktplaats van iemand hier in de buurt voor 50 euro.
    In principe zijn het dezelfde boekjes als jaren geleden alleen wat nieuwer en er zijn nieuwe verhalen bij en bij sommige boekjes zit een luistercd.

Wij hebben ook erg getwijfeld maar vond het nog best prijzig en toedus maar op marktplaats gaan rond kijken en daar worden ze erg veel aangeboden van de hele nieuwe tot de oudere en vond dat toch betere prijzen persoonlijk, maar de boekjes zijn geweldig en worden hier veel gelezen.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier jinte lid gemaakt vanaf dr geboorte. Er zijn nieuwe verhaaltjes natuurlijk. En bij ieder boek krijg je een luister cd + een stickervelletje.

Het is wel duur opzich maar wij hadden het 'vroeger' ook en vind het super om dadelijk als ze ouder is een mooie boeken collectie te hebben ..

4. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vader heeft mijn collectie ook nog hoor. Maar wij hebben er zoveel ingelezen dat ze wat lelijker zijn. Daar komende bij dat ik de luster cd's zo leuk vind die erbij zitten. Als we een langere autoreis gaan maken, kunnen we die er zo indrukken. Ach en wat is duur. €10 in de maand. Besteedt dit geld weleens aan andere dingen die pas zonde zijn! Maar idd een stuk duurder als dat je ze van marktplaats plukt.

Las vanmiddag dat er pas na 7 jaar weer dezelfde titel komt. Dus we kunnen heel wat jaartjes vooruit! Als hij het tenminste zolang leuk vindt! Krijgen meteen het goede boekje, namelijk Cars! Haha.

En persoonlijk vond ik het altijd leuk vroeger, om vol spanning bij de brievenbus te zitten om te kijken of er weer 1 lag.

Deel Deze Pagina