Bmr bijwerkingen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by LovelyDK, Nov 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

De titel zegt het al! Wat waren bij jullie de bijwerkingen na de BMR prik? En na hoeveel dagen kwamen deze en met hoeveel dagen waren ze weer verdwenen? Ben erg benieuwd..

Mijn zoontje heeft afgelopen donderdag de prik gehad & voelt nu wat warm...

2. adi

adi Niet meer actief

Dochter 1 had totaal geen bijwerkingen

Dochter 2 heeft 2 dagen last gehad van verhoging en is best hangerig geweest, ook slechter gegeten dan normaal. Dit begon ongeveer 5-6 dagen na de prik

Zoontje -> waar moet ik beginnen? Vanaf 5 dagen na de prik kreeg hij koorts, heeft nachten niet geslapen, was vreselijk aanhankelijk en zwak. Kreeg ook nog een oorontsteking erbij. het was één grote ellende

Succes komende dagen, hopelijk valt het bij jullie mee!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ons zoontje heeft er niet zoveel last van gehad. Klein beetje verhoging een dag of 6 na de prik en duurde 2 dagen.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Hier na 5 dagen koorts icm rode vlekjes. Allemaal niet heftig, maar de koorts hield wel een paar dagen aan.

5. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    helemaal geen bijwerkingen!
    Jippie!

6. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    mijn zoontje op de 11de dag kreeg koorts en was hangerig dit duurde een paar dagen, ik dacht nog met 10 dagen hij zal er wel niks van krijgen maar toch op de 11de dag wel.
    want tegen mij was gezegt dat hij vanaf dag 5 tot dag 12 bijberking kan krijgen

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ons meisje werd ziek op de 5e dag, hoge koorts, hangerig, niet eten, niet drinken, niet slapen, alleen maar bij mama hangen. In combinatie met een fikse verkoudheid was het 1 en al drama. Heeft hier 10 dagen geduurd, daarna ging het pas beter en na een week was ze echt weer wat fitter. Al met al de ergste ziekteperiode tot nu toe in ieder geval... beterschap voor je zoontje!

8. Flower72

Flower72 Bekend lid

Aug 23, 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Lees even mee. Hier ook afgelopen donderdag deze prik gehad. Tot op heden nog niets aan de hand. Fingers crossed.

9. LovelyDK

Flower toevallig :) ben benieuwd of onze kids er last van gaan krijgen! Ik dacht gisteravond dat mijn zoontje wat warm voelde maar dat is nu iig helemaal over

10. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Julia heeft ze ook donderdag gehad (MenC en BMR) en is tot maandag niet lekker geweest (verkouden, verhoging, 's nachts wakker) vanaf vrijdag ongeveer. Dus 3 dagen beetje hangerig, maar volgens mij kwam dat van de MenC (die heeft eerder bijwerkingen). Nu is het helemaal over, en ik ben erg benieuwd of ze van die BMR nog bijwerkingen krijgt. Ik hoop dat het hierbij blijft! Tot nu toe nog niet echt koorts en ook geen vlekjes, alleen nog een beetje snotterig.

11. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Was het donderdag nationale bmr prik dag?
    Hier dus ook donderdag de prik gehad en ze is vrijdag heel erg ziek geweest maar dat was toeval want het weekend zijn mijn man en ik ookzo ziek geworden. Ben benieuwd of ze er verder nog lastvan gaat krijgen, ze is wel wat jengeliger en hangeriger dan normaal maar dan kunnen natuurlijk ook nog wat naweeën van het ziek zijn zijn.

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron werd de 6e/7e dag hangerig en jengelig. Op de 9e en 10e dag hoge koorts.

13. tulip

tulip Niet meer actief

hier geen last van gehad, de bijwerkingen van de prik zelf komen 7-10 dagen na de prik. Als je kindje eerder last heeft, dan is dat iets wat los van de prik staat, maar ws komt omdat de weerstand van je kindje lager is door de prik. Het komt dus niet direct door de prik, want die stoffen zijn dan nog niet helemaal opgenomen. Dat duurt dus 7-10 dagen.
    Berterschap met je mannetje, ik hoop dat hij niet al te ziek wordt.

14. adi

adi Niet meer actief

Tegenwoordig vertellen ze dat de bijwerkingen tussen 5 en 12 dagen na de prik kunnen optreden.

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha, nou dan weet ik het ook niet meer. Gek he, dat het eigenlijk kan veranderen in 2 jaar tijd.;)

16. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja, maar ze krijgen 2 prikken tegelijk. De MenC kan juist wel meteen bijwerkingen geven, is mij verteld. Heel lekker. Ben je er net vanaf, begint het opnieuw van de andere prik. Maar vandaar dat sommige kindjes ook meteen daarna niet lekker kunnen zijn.

17. LovelyDK

Ze zeiden hier inderdaad 5-12 dagen, maar hou maar 1 week aan!
    Dus ben benieuwd, morgen is het 1 week... nou is mn manneke al weken verkouden dus hopelijk valt t allemaal mee voor m!

18. Flower72

Flower72 Bekend lid

Aug 23, 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Hoe is het verder verlopen bij alle kindjes die vorige week donderdag een BMR prik hebben gehad?

Gisteren met hem thuis geweest en de hele dag hangerig en snel huilen, dat is niet helemaal mijn mannetje. Gisteravond ook wat verhoging. Vannacht heeft ie ook onrustig geslapen, maar gelukkig trof ik vanochtend weer een vrolijk mannetje aan in bed.

Ik hoop zo dat het hiermee over is.

19. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    hier heeft ze hem vorige week woensdag gehad. en is eigenlijk vanaf die zaterdag minder lekker geweest.. van alles komt eruit geloof ik.

t weekend is ze koortserig geweest, jengelig, diaree luiers;...flinke verkoudheid meteen weer, minder eten.. veel meer slapen.. opeens weer wakker s nachts..

kortom hier is van alles aan de hand:) en of t nu aan de BMR ligt.. de MenC of gewoon t weer.. ik heb geen idee..

20. LovelyDK

Hier eigenlijk alleen flinke diarree luiers... verder niks?
    Hij was alleen woensdag na zijn middagdut ontzettend chagerijnig, huilen om alles en niks (en hij huilt normaliter eigenlijk nooit) maar toen zijn vriendje kwam spelen savonds was er weer niks meer aande hand...

Share This Page