Wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RachelleNM, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hoi dames!

Ik lig net even op de bank en het viel me opeens op dat er een bobbel onder mijn borst zit (aan de linkerkant).
    Nee, dit is dus niet m'n baby, maar mijn ribben! Het ziet er zo raar uit... Aan de andere kant is dat niet. Als het goed is gegaan zit er ook een foto bij mijn post.

Zou het kunnen dat de baby m'n ribben omhoog duwt? Of is hier een andere verklaring voor? Het doet overigens totaal geen zeer oid.

Alvast bedankt!
    X

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,6 KB
      Weergaven:
      12
  2. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Normaal zou ik zeggen dat is de baby, maar dut lijkt inderdaad wel heel hoog te zijn.....

3. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    het lijkt wel wat op wat ik nu ook heb als ik overeind ga vanuit mijn rug: een bobbel/punt vanuit het midden tussen mijn ribben. Het schijnt dat de rechte buikspieren gaan wijken en als je dan de spieren aanspant zo'n bult ziet. Ik dacht eerst ook dat het links op mijn ribben zat maar toen ik het later nog eens deed (recht omhoog gaan) toen zag ik dat het vanuit het midden kwam. Ik heb de vk afgelopen zaterdag gevraagd en die vertelde dat het idd komt door het wijken van de buikspieren. Is niks aan te doen. Alleen zorgen dat je zo min mogelijk deze spieren gebruikt. Als het goed is gaat het later weer over na de bevalling :)

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja ik weet 100% zeker dat het niet de baby is want die zit (nog) niet zo hoog, en ik voel gewoon m'n ribben haha.

Denk dan idd dat het m'n buikspieren zijn (wauw, die zitten er dus blijkbaar :p). Zal het woensdag eens vragen aan de echoscopiste. Die zal ook wel verstand hebben van dit soort dingen, toch?

Bedankt voor het reageren dames! :)

Deel Deze Pagina