en wil graag voor een aantal meiden hier leuke lieve schattige avarters maken. wie interessen heeft mag me mailen persoonlijk of via pb met wat je graag op je avarter wil hebben. ik wacht op antwoord/reacties Knuffelkonijn Leeftijd: 23 Lid sinds: 5-8-2007 Berichten: 7136 Status: Offline Woonplaats: Hardenberg Gebruikersgroep: Geen Geplaatst: Za Nov 29, 2008 5:20 pm Onderwerp: banner maken -------------------------------------------------------------------------------- hallo allemaal... aangezien ik lekker thuis blijf bij mn mooie meisje, heb ik nog wat tijd over om banners in elkaar te knutselen, dus als je een leuke banner wilt, pb me dan je wensen en ik zal kijken of het kan. PB via: http://www.zwangerschapspagina.nl/profi ... le&u=11045
Zo ik ben voor vandaag klaar ga ff tv kijken en dan heerlijk pitten morgen van kwart voor 10 tot 18:00 werken daarna maak ik de nieuwe aanmeldingen klaar. schroom niet en pb me of post hier of stuur naar me persoonlijke mail een bericht
Volgende week weet ik niet of ik me verveel maar ik kan het ook doen wanneer ik me niet verveel maar leuk vind om ff te freubelen op de pc
Meiden bedankt voor jullie vertrouwen in mijn " kunsten " Ik ga nu sluiten ff wat eten en daarna richting me werk. dus ik lees vanavond wel weer de nieuwe verzoekjes
hihi dat kan ik me voorstellen als ik het zo lees. kun je bevoorbeeld winnie the pooh met de foto in berenhandjes van onze echo maken met daaronder onze bevaldatum ? hoop dat ik het zo beter uitleg?
debsje ik heb ff zitten te bedenken dat ik beter nu de simpele aanvragen kan doen en donderdag ben ik vrij dus dan doe ik die van jou wel ((((((((((((((((((((((((( Ohw en ik ben weer @home dus heb weer tijd voor verzoekjes
Debsje op de echo's die je hebt is nog niet heel veel te zien he. dus weet niet of je het leuker vind om een avarter te hebben met een duidelijke foto van je kleine?