Zoals de titel al luid : onze kleine man van bijna 8maand trekt zijn dekens over zijn gezicht heen als hij wakker is wij vinden dit dood eng omdat als die s nachts wel wakker word wij er niks van merken omdat hij zich dan verder niet laat horen.. is hier een methode voor dat het kan voorkomen dat hij straks stikt? hebben wel iets gehoord over een soort van bretells?( hoe je het schrijft weet ik niet ) die je aan de laken en matras/bed vast maakt ? ook over een combisleeper ofzo? zou niet weten wat wij verder moeten doen durfen hem s'avonds eigenlijk niet in zijn bed te leggen.. groetjes
denk zelf aan de combisleeper aangezien deze erg dik is want in ons huis is het erg koud! verwarming staat altijd al op 24graden toch bedankt!
winterslaapzak en geen dekentje, deze hebben lange mouwen en is warm genoeg ook al is het erg koud op het kamertje. een babykamer hoort trouwens rond de 18 graden te zijn dus ik weet niet wat jij onder koud verstaat. een frisse kamer is juist heel gezond voor die ukkies
Toen Glenn 1 x de dekens over zich heen trok, ben ik gelijk de Combi Sleeper gaan halen. Werelds! Nooit meer een gedoe met instoppen, onder de dekens vandaan woelen, te warm of te koud liggen. Glenn ligt nog steeds in een romper korte mouw met de zomerzak mét mouwen. Nog steeds behaaglijk warm.