Wie van jullie heeft gewoon gezonnebankt tijdens de zwangerschap? Ik wil voor mijn trouwerij toch wel een klein kleurtje en volgens de verloskundige kan je gewoon zonder zorgen zonnebanken!
mocht je wel gaan zonnebanken.. leg dan een handdoek over je buik tegen de straling.. ikzelf heb niet veel met een zonnebank dus zou het ook niet doen. maar miss kan je een spray tan nemen?
ohhjaa.. weet wel dat je vlekken kan krijgen van het zonnebanken.. zwangerschapsmasker.. is ook niet erg mooi als je jezelf in een prachtige jurk hebt gehesen..
Ik ben niet iemand van de zonnebanken en in november getrouwd. Ik heb het bruin uit een fles gehaald hahaha...Een paar weken lang goed smeren, goed egaal, dan zie je geen verschil..alleen niet je handen en gezicht vergeten zoals ik deed...dan moet je dat met make-up gaan oplossen. Zou het niet doen zonnebanken. Nog niet eens zozeer om de blijvende pigmentvlekken die je kan krijgen, maar omdat je toch straling vrij kort op je krijgt, kan niet goed zijn voor de beeb.
Ik ga normaal minstens 1x in de week onder de zonnebank, maar ben tijdens me zwangerschap echt 9 maanden niet geweest, de warmte van de zonnebank schijnt ook niet goed te zijn voor de baby... En ik was ook heel erg bang voor een zwangerschapsmasker... Maar je zou ook zo'n spray tanning kunnen laten doen, word je echt heel mooi egaal bruin van en het is ook heel gezond voor je huid
Ik heb het niet gedaan, nu ook weer niet. Ik wil dat risico niet lopen. Make up of een creme of spray kan toch ook?