Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo en me vriend al helemaal niet! Kijken wie gelijk heeft hihi! Verder is het jullie keus!
Dit speelde bij ons ook mee.. Er mocht nog wel iets overblijven wat mysterieus is zeg maar.. Hier nu ook errug nieuwsgierig wat voor mensje er uiteindelijk in zit! Maar geduld is een schone zaak.. (Nu de omgeving dat nog laten snappen )
Wij hebben er geen geheim van gemaakt, maar ik er zijn veel zwangeren in de omgeving en familie, en wij zijn de enige die het gewoon vertellen. Overigens vraag ik er bij niemand naar hoor! Als alles goed gaat met de beeb, dan is dat voor mij voldoende! Schoonzus en haar man weten het wel, maar vertellen het niet. Ze zeggen er wel bij dat zij het "lekker puh" al wel weten... Nou geloof me... Die krijgen héél veel vragen, en mensen die erover zeuren! (ja echt zeuren!) dus wat dat betreft ben ik blij dat we gewoon kunnen zeggen dat we een meisje verwachten! Ik hoef niet op mn woorden te letten Dat scheelt ook! Het is ieders eigen keus! Respect voor jullie geduld! Ik was veeeeeels te nieuwsgierig
Wij willen het nu weer niet weten. Het maakt ons helemaal niets uit en kleertjes kopen we wel na de bevalling. Kamertje is hier al neutraal van onze dochter. Volgens mij vroeg ik pas 5 minuten na de bevalling: wat is het eigenlijk Wel vaak de vraag gehad: en weten jullie wat het wordt? Maar daar werd niet heel erg verbaasd op gereageerd.
Tja, ik stelde ook voor om te zeggen dat we het nog niet wisten, maar mijn man zei al tegen iedereen dat we het wel wisten maar voor ons wilden houden. Ik heb daar ook moeite mee. Wil ook niet dat mensen gaan lopen vissen en hopen je te betrappen op een verspreking. Mijn man wil niet liegen... tja, daar is ook wat voor te zeggen. Tot nog toe loopt niemand te vissen gelukkig. Maar vertel het gewoon, nee, daar heb ik geen behoefte aan. Ik wilde het trouwens vooral weten om me er een beetje op te kunnen instellen... heb soms gewoon een beetje tijd nodig voor dingen.
Haha dat kan ook nog! Wij wisten het ook niet maar toen de baby eruit was vroeg ik meteen wat is het!? Wat is het?! Verloskundige of art-assistent: even wachten. Ze waren bezig met vacuumpomp eraf halen enz. Weet geen eens meer wie het tegen me zei. Mochten we ooit weer zwanger worden dan wil ik het ook niet weten.
Bij ons in de omgeving zijn er juist heel veel mensen die het niet willen weten (schoonzussen/zwagers, vrienden etc) eigenlijk is het hier aparter als je wel weet wat het geslacht wordt Wij wisten het ook niet en willen het nu ook niet weten. Het viel me op dat in de directe omgeving mensen het juist heel leuk vonden dat we het niet wisten. Terwijl mensen die je nauwelijks kent het maar gek vinden...
Wij wisten ook niet of we een zoontje of dochtertje zouden krijgen. Ik ben vorige week bevallen. Hij werd op mijn buik gelegd en ik moest er zelf om vragen wat het geslacht was. Ze gingen er vanuit dat we het al wisten.