Hoi dames, Ik ben nu bijna 13 weken en 1 kilo aangekomen.. Weeg nu 52/53 kilo en ben 1.68 Nu heb ik het idee dat ik steeds meer buik en heup vet krijg... Voel me nu al dik Mijn maten waren... Taille: 63 Heupen: 85 Bh: 65 Er is dus best een aardig verschil tussen boven en onderkant van mijn rompje maar heb het idee dat het nu bijna gelijk is Voel me best wel een rondje.... Nog meer die hier (denkbeeldig) last van hebben?
Nee heb hier geen last van eigenlijk. Ben nu een halve kilo afgevallen terwijl ik goed eet en niet misselijk ben geweest.
Het zullen denk ik ook me darmen wel zijn pfff Nog niemand ziet dat ik zwanger ben maar me moeder vind ookal dat ik steviger op heupen ben geworden... Sochtends zie je niks en savonds alsof ik uitzak ofso haha
Ik ben ook 1.68 en weeg normaal 52 kg. Ook ik ben bij mn benen heupen en schouders aangekomen en buik natuurlijk. Daarnaast weeg ik nu 68 kg maar ik zit er niet mee ik vond mezelf voor de zwangerschap te dun en hoop dan ook dat er wat vet blijft zitten haha
Hallo, ik ben nu 16 weken en ook al meer dan 3 kilo aangekomen, vooral de voorbije 3 weken... Mijn buik is nog redelijk plat (teminste 's morgens), maar ik heb ook de indruk dat alles zich op mijn billen en heupen zet (love handles )... En dat is niet aangenaam. In principe kan ik mijn broeken nog toe doen, maar ze spannen nu te veel aan de heupen . Ik kan je dus volledig begrijpen...
@daphne1990 ik woog bij mijn eerste op me top 65 dus nog niet veel... Startgewicht was 47 kilo dus flink 18 kilo aangekomen.. @pline haha dankje! Ja idd precies wat je zegt alsof je meer blubber op de rand van je broek heb zitten en viel me van de week op door het warmere weer dat ik weer kleine putten in me bovenbenen krijg, zal wel vocht zijn
hahahahah prachtige omschrijving..hier dezelfde lengte en gewicht..ik ben inmiddels 2 kilo bijgekomen, maar precies tzelfde als jij. Ik zit inmiddels op de 16 weken, en overdags nog helemaal nix te zien..terwijl ik 's avonds wel op zo'n fatboy zitzak lijk
Ik merk t ook hoor. Zowat niets aangekomen, ook 1 kg. En dat terwijl mn borsten groter zijn, ik al een echt buikje krijg en op de een of andere manier zijn ook mijn heupen breder(te merken aan mn onderbroeken) en mn vriend gister zei dat mn kont groter geworden is..wat hij niet erg vind trouwens :/ en dat allemaal met 1kg?
Hahaha meiden toch wel lachen aan de ene kant Mijn vriend zei het ook al 'mopje je krijgt een dikke kont'... Hmmm alsof jij dat erg vind? 'uhh nee!' Hahaha Welkom bij de fatboy zitzak club
idem... de mannen vinden het maar leuk zo Ik heb ook geen problemen met het gewicht per se (zolang baby maar gezond is...), meer met het feit dat ik vroeger kon eten wat ik wil en geen grammetje bij kwam. Terwijl het nu zo snel gaat en het gewicht er bij komt op plaatsen waar je nooit "laagjes" hebt gevoeld. Want voor mensen die mij niet kennen, zie ik er nog niet zwanger uit. Heb nu een mini-buikje (vooral nadat ik goed gegeten en gedronken heb ) op een plek waar het vroeger plat was, maar het ziet er nog niet uit als een zw buik. Ik ga er van uit dat het extra wennen is voor ons omdat we het niet "gewoon" zijn? Hier is mijn ondergoed trouwens ook aan de kleine kant geworden...