Hallo allemaal, Ik had gehoopt hier weer een berichtje te kunnen plaatsen over de symptomen (die ik overigens elke maand heb ), maar dat valt erg tegen. Normaal heb ik vanaf mijn ei last van misselijkheid, duizeligheid, pijnlijke tepels. Deze maand heb ik een week voor mijn NOD nog helemaal geen last van deze dingen. December heb ik miskraam gehad en sinds januari heb ik heel veel en hele donker blauwe aders door mijn tepelhof lopen. Ik weet niet of het van die miskraam kwam, want ik bleek niet zwanger in januari. Er zijn alleen deze maand 2 dingen die ik normaal niet heb, maar toen ik de 1e keer zwanger was wel had. -jeukende tepels -hele droge plekjes op mijn armen en nog veel ook. Toen ik de 1e keer zwanger was werd ik ook pas 1 dag voor NOD echt misselijk. Zijn er meer mensen die dit herkenen? En zijn er ook mensen die toen zwanger bleken? Wie niet zwanger bleek zou ik ook graag willen vragen om hierop te reageren. Ik weet namelijk helemaal niet wat ik hiervan moet denken
nou ik heb er geen ervaring mee maar hoop dat het raak is! ik zit ook nog in spanning maar volgens mij komt mijn ongi er aan
Bij mij beginnen langzaam wat klachten te komen. Hele andere klachten dan ik bij een normale cyclus heb. de droge plekjes op mijn huid en de jeukende tepels heb ik nog steeds. verder zijn mijn (.)(.) flink voller aan het worden. doet mijn buik raar soms een trekkend gevoel (spierpijn gevoel) en zeer regelamtig krampen. Ook kan ik in 1 keer beter naar de wc waar het normaal altijd maar om de dag ofzo kon kan ik nu wel 3 keer per dag. Ook moet ik vaker plassen en heb ik meer dorst. En ik krijg ook puisten op plekken waar ze niet thuis horen haha. normaal wordt ik na mijn ei tot de ongi misselijk en vaak duizelig. een week voor de ongi hoor ik vreetbuien te krijgen. nou geloof me ik heb de kast vol liggen met nootjes en chips maar het enige waar ik behoefte aan heb ik melk, yoghert en vla! en dit eet ik nooit! sinds vorige maand dikke blauwe aderen door tepelhof lopen, toen niet zwanger dus dit moet ik eigenlijk niet meerekenen. Iemand hier ervaring mee?
Ik ben heel hard aan het duimen voor je, ik hoop het echt! Geen ervaring, althans, wel nu op dit moment last van al die gekkigheid die jij ook opnoemt, maar durf nog niet te testen, dus eigenlijk heb je niks aan mn verhaal, maar ik duim wel voor je!