Hallo allemaal, Wij geven mats hero baby comfort met speen 3 maar sinds een paar dagen gaat dit in eens heel slecht met eten. Zou het gaatje te klein zijn? En zouden we naar een speen 4 moeten? Ik hoop dat er hier misschien dames zijn met ervaring. Liefs
Dat zou kunnen. Je zou het kunnen proberen en kijken of het niet te snel gaat. Mijn ervaringen met dr Brown is heel goed. Alleen hadden mijn beide kinderen naar een aantal maanden dat ze ineens niets meer uit de dr Brown kregen. Spenen schoon e.d. geen dikkere voeding. Dus naar een maanden stapte ik met beiden over. EN hoe het kan geen idee.
Ik zit niet meer zo in de spenen. Maar ik ben trouwens nooit verder gekomen dan speen 2 want 3 ging hier al te snel.
Nou het is een gedoe met die spenen vind ik altijd. Dan weer te snel en dan weer te langzaam. Nu loop ik te tobben met een speen voor de rijstebloem. Blijf kopen
Wij hebben dr brownflessen met difrax flesspenen. De M speen zit qua gat tussen 2 en 3 in van de Brown. Ging een stuk beter
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de voeding te dik is om door de nr. 3 speen van dr. Brown te gaan. Is de voeding echt te dik of zitten er klontjes in de voeding waardoor de speen verstopt raakt? Bij dat laatste kan het helpen om de voeding op de juiste manier klaar te maken, namelijk met 1/3-1/2 deel gekookt water, dan de melkpoeder erbij en doorroeren met een vork en dan daarna aanvullen met koud water. Hier hadden we ook de comfort voeding van Hero baby en dat ging prima door de M speen van difrax (en deze speen zit tussen de 2 en 3 van dr. Brown in).
Nee het komt prima er door dat is het probleem. Maar na 50 ml begint hij te mopperen en te huilen als we dan ff stoppen en de fles opnieuw willen geven gaat hij weer huilen 😞
Hier deden we de difrax speen op de dr brown. Gaten zijn veel kleiner bij de dr brown speen. Misschien dat dat helpt?