We moeten ons hondje wegdoen die we sinds drie jaar hebben... Vindt het zo erg! Maar hij is altijd al een speciaal hondje geweest met trauma, erg bang zenuwachtig dus hij kan gewoon niet met onze dochter omgaan. Er is nog niks ergs gebeurd maar ik vertrouw het niet. Wil niet afwachten totdat er iets ergs gebeurd! Het is de juiste keuze om hem weg te doen maar dit neemt niet af dat het ontzettend moelijk is maar hij gaat naar een goed huisje en dat is dan ook wel weer iets waard.. Nog meer mensen die hun huisdieren hebben moeten afstaan?
Wat erg! Wij hebben onze hond uit het asiel en hij is daar als zwervertje binnengekomen, dus we weten niet wat hij allemaal heeft meegemaakt. In het begin was hij altijd bang, maar is daarna helemaal opgeknapt. Maar ik was er wel bang voor hoe hij zou reageren als de kleine er zou zijn. Gelukkig gaat het hier tot nu toe goed, hopen dat het zo blijft. want zou het zo erg vinden als we hem weg zouden moeten doen net aqls jullie. sterkte en bedenk dat het misschien voor jullie hondje ook beter is!
hmm hier een asielpoes die superbang is... maar gelukkig begint ze aardig te ontdooien en belangrijker.. ze haalt niet uit als ze bang is.. maar schiet gewoon weg. sterkte komende tijd! het zal wel stil zijn in huis zo gaat hij naar een bekende? dan blijf je in ieder geval een beetje op de hoogte.
Wat erg zeg! Wij hebben ook een hondje maar dat gelukkig tot nu toe goed... Veel sterkte. Weet je al waar ie naartoe gaat?
ja wij, omdat onze dochter allergisch was. Uit een bloedtest was niets gekomen, maar wij vertrouwden het toch niet. Onze dochter was echt veel ziek (veel benauwd, verkouden, hoge koorts) en sinds onze hond weg is, nu 3 maanden geleden, is het een totaal ander kindje. Het was heel, heel emotioneel en we missen haar nog steeds, maar onze hond heeft zo'n super huisje gekregen! Niet te geloven hoe blij we voor haar zijn. Voor ons was dit achteraf absoluut de beste oplossing. Succes! We weten hoe zwaar het is.
Ik heb na 10 jaar mijn paard vorige maand verkocht door tijdgebrek maar ook niet meer durven rijden nu ik de verantwoordelijkheid van moeder heb! Ik weet hoe het voelt om afscheid te moeten nemen... Sterkte...
Wij hebben ook een hond, en gelukkig gaat het helemaal top met die twee. Maar ik leef met je mee. Het lijkt me vreselijk om mijn hond weg te doen. Maar is het zo definitief. Er zijn namelijk gedragstherapeuten, die je goeie tips kunnen geven, hoe je de hond kan laten wennen etc....
Ja gelukkig gaat hij naar een ouder vrouwtje waar het hondje pas van is overleden, en daar zijn we bij gekomen via familie. Ja ik vindt het heel erg maar hij wordt dan wel goed verwent he bij zo`n oud vrouwtje hij zal het daar beter krijgen dan bij ons! Hij heeft al een paar keer willen bijten dus nu is het echt over! Ik wil m nog een kans geven bij dat vrouwtje want hij is eigenlijk heel lief maar wel met een trauma en dat krijg je er niet meer uit, helaas. Ga m vreselijk missen maar hij krijgt het ontzettend goed daar, gelukkig.. Denk nu aan mijn dochter en ik doe alles om mijn dochter te beschermen dus ben er nu iets harder in en dan moet hij maar weg. Thanks voor de reacties.....