Ineens weer 's nachts wakker..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ecosa, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Elena had een heel goed voedingsritme de laatste weken, ze kreeg 150 + 5 voeding om de 4 uur, beginnend om 7 uur 's ochtends en de laatste fles om 23 uur 's avonds. Ze sliep de nacht heerlijk door. Maar sinds een paar dagen wordt ze ineens 's nachts om 4 uur weer wakker voor voeding.

Elena heeft vanaf het begin al moeite met haar flesjes leegdrinken, ze laat meestal 20 of 30 cc staan. Ik bied haar sinds een paar dagen 180+6 aan overdag en daarvan laat ze ook ongeveer 20 a 30 cc staan.
    Dus als ik het bereken, krijgt ze toch meer binnen, maar toch vreemd waarom ze nu ineens 's nachts honger krijgt.

Herkent iemand dit? En heeft er iemand tips hoe ik haar de nacht weer door kan laten slapen? Mama is namelijk ook net weer begonnen met werken en net in mijn eerste werkweek die gebroken nachten ineens is ook niet fijn..

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T welbekende sprongetje? Justin drinkt ook niet superveel, de laatste fles mag ik blij zijn als hij 165 cc drinkt om 18.30, t maakt niet uit of wij m nog n fles om 23.00 geven, hij komt gewoon weer tussen 05.00 en 07.00. Vermoeiend maar t is niet anders en dít is geen sprongetje.. :(

3. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    zou idd een sprongetje kunnen zijn..het sprongetje waar ze nu in zou kunnen zitten schijnt vrij lang te duren en vrij ehavy te zijn en idd één van de tekenen is dat ze s nachts ineens weer willen voeden. Het schijnt dat dit te maken heeft met de behoefte om weer dicht bij jou te zijn..hangt ze ook meer? Is ze ook weer wat slapper (zoals de eerste weekjes? slapper hoofdje enzo?) Dan zou het best een sprongetje kunnen zijn..

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Nou, daarom twijfel ik dus juist, want buiten het 's nachts willen drinken is er heemaal niets met haar. Ze is juist heerlijk vrolijk, wil lekker spelen in haar box of in haar gym, lacht iedereen tegemoet! ;) Dus ik vraag me af of dit wel een sprongetje kan zijn?

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb het met Lianna ook sinds de afgelopen week. Ze komt nu rond 5.00 uur ineens voor de voeding, terwijl ze eerst rond 7.00 uur kwam.

Share This Page