Toet toet auto garage = stevig???

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Suuzan, 1 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Is deze garage stevig? Of is het zo'n ding waarbij je kindje in 1 tel alles uit elkaar haalt of laat instorten?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      68,6 KB
      Weergaven:
      126
  2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Deze is zeker wel stevig. Mijn zoontje heeft hem en speelt er met veel plezier mee. Hij heeft ook het ruimteschip en boomhut maar die zijn minder stevig.

Suuzan vindt dit leuk.
  3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Mijn zoontje heeft die garage gekregen op zijn eeste verjaardag. In het begin ging hij er altijd op zitten... Dus ja stevig is hij wel ;)
    Inmiddels ruim 2 jaar later zie je wel dat het plastic op sommige plekken wat zwakker wordt en hij is scheef geworden. In de ronde baan zie je aan de bovenkant de afdruk van de steunpilaar eronder. En niet alle steunen raken nog de grond. Hij doet het nog prima hoor maar heel degelijk is het niet. Ik denk dat de oude garage steviger was. Maar voor de prijs vind ik de kwaliteit zeker voldoende.

Suuzan vindt dit leuk.
  4. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Jahoor, die is stevig! Hier ook gekregen met zn eerste verjaardag, maar het eerste jaar heeft hij er vooral op gezeten en gestaan :D
    Even na zn tweede verjaardag is hij er echt mee gaan spelen en doet dat nu nog heerlijk (net 3)

Suuzan vindt dit leuk.
  5. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Mammielove en Bezige bij vinden dit leuk.
  6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Hier heeft zoon hem ook gekregen voor zijn 1ste verjaardag en ik kan beamen datvhij stevig is. Zoon ging er ook op staan. En hij gooit hem nogal eens omver als hij boos is (daar werken we aan). Maar behalve dat er wel eens wat loskomt (een ondersteuningspaal oid), is doet hij het nog steeds.

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Redelijk stevig. Hier word hij inmiddels alleen nog gedemonteerd.... maar kapot is hij voorlopig nog niet te krijgen.

Suuzan vindt dit leuk.
  8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    In 1 tel gaat hij niet uit elkaar, maar in 2 tellen lukte mijn zoon dat toch best aardig. Daarom is hij na een jaar ook weer weggegaan. Er werd amper mee gespeeld, enkel ongein mee uitgehaald.

Suuzan vindt dit leuk.
  9. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Mijn zoon heeft de andere toettoet garage en die ziet er nog steeds goed uit. 1 (groot) onderdeel gaat wel eens los, maar die klik je er zo weer aan.
    Vtech is echt wel een prima merk!! :thumup:

Suuzan vindt dit leuk.
  10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben niet deze garage van ToetToet maar wel andere dingen uit die serie. Het is inderdaad prima spul. Tenminste, als er gewoon ‘normaal’ mee gespeeld wordt, inclusief die onhandige / lompe dingetjes die soms gewoon gebeuren in een ruimte vol speelgoed en peuters / kleuters.
    Maar... alles kan kapot. Dus als jij besluit er bovenop te springen, dan gaat het natuurlijk wel stuk.

11. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier een hele toet toet verzameling en ziet er na 2 jaar echt nog netjes uit. Is zeker geen weggegooid geld, goed en degelijk spul. Onze zoon van bijna 4 speelt er nog bijna elke dag mee.

Suuzan vindt dit leuk.
  12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    We hebben hem al een tijdje en hij ziet er nog netjes uit. Moet zeggen dat hier ook niet op gezeten of gestaan wordt, maar wel vaak mee gespeeld.

Suuzan vindt dit leuk.
  13. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hij staat hier ook en ik vind hem wel stevig. Mijn zoontje gebruikte hem nog wel eens om op de stoel te klimmen, maar daar kan het allemaal wel tegen.
    De wegonderdelen haalt hij wel telkens los, maar daar is het ook speelgoed voor.

Deel Deze Pagina