Nachtelijke driftbuien

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ecosa, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn dochter van 2 jaar en 3 maanden heeft nooit slaapproblemen gehad. Vanaf dat ze 2 weken oud was, sliep ze gewoon door. Ja af en toe wel eens huilen omdat ze haar speentje kwijt was, maar verder mocht ik niet klagen. Afgelopen maand is het ineens heel vreemd. Ze wordt middenin de nacht een beetje huilend wakker, dus dan gaan we kijken en speentje geven enzo. Maar dan wil ze haar speentje niet. En dan probeer ik haar wat te troosten (denk dat ze dan heeft gedroomd ofzo) en weer neer te leggen en te zeggen dat het nu tijd is om verder te slapen enzo. Maar ze gaat dan steeds harder huilen. En zodra we weglopen, is het feest.. Huilen, gillen, nee zelfs krijsen! Trappen, zichzelf op het bed gooien, en maar roepen om mama! Ze is niet stil te krijgen! Ze wil perse op schoot, maar da heb ik de eerste keer gedaan en toen was het nog erger drama daarna..

Afgelopen maand heeft ze dit dus al 3 keer gehad en nu is ze weer bezig! Wat ik ook doe, krijg haar met geen mogelijkheid stil. Ik negeer het dus ook maar nu. Ik ga niet meer naar haar toe. Vorige keer heeft ze het 2 uur volgehouden, kijken wat ze nu gaat doen.

Hoe kan dit nou ineens? Is het een fase? Ik probeer elke keer een link te leggen met wat er die dag is gebeurd, of ze misschien met iets bezig is in haar dromen ofzo, maar die link is ook niet leggen..
    Ppfff, dit is echt zwaar hoor, ze krijst zichzelf helemaal schor joh!

Herkent iemand dit? Hoort dit bij de leeftijd ofzo?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn dochtertje begon met die leeftijd ook zo
    ik heb haar toen laten huilen want niks was goed
    steeds werd het minder

maar nu is ze 3 en wordt snachts wakker eerst kwam ze bij ons maar nu ropet ze 1 van ons eerst is het mama steeds harder dan ga ik nar haar toe wil ze papa komt papa wil ze weer na mama pff
    ik ga dan even naast haar zitten/liggen dan wordt ze rustig en valt weer in slaap en kan ik weer gaan

maar nu wordt ze ook wel ens wakker dat ze om half 3 zegt ik wil een broodje:( krijgt ze niet hoor dan moet ik weer even bij haar blijven tot ze weer slaapt ze is erg bezig met dromen

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het kunnen idd dromen zijn, wat voor een kind wel heel echt lijkt natuurlijk.
    Maar bij zulke onverwachtse dingen kan ook iets met de oren zijn?dat ze pijn heeft...
    Heeft ze het elke avond of alleen als het heel druk is geweest?

4. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    hoi meid ik lees mee mijn dochtertje heeft het precies het zelfde sinds deze week huilen huilen en maar om mama roepen ze slaapt voor heen altijd goed snap er niks van ze is ook 2 jaar en 3 maanden misschien toch een fase ik zeg vaak ga maar slapen grote meid dit werkt wel maar dan smorgen s begint het weer wordt er ..... van

Deel Deze Pagina