balen! (bedrust)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Patrijs1981, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    uitgerekend vandaag moet ik op bed blijven. Heb sinds gisteravond pijnlijke harde buiken en de vk is net geweest. Gelukkig zit alles nog potdicht! Maar de buiken blijven. Rust dus...ben vandaag alleen thuis, er zijn geen boodschappen gedaan en ik moet mijn urine wegbrengen om te checken of het dan een blaasontsteking is. Gelukkig heb ik een lieve vriendin die straks even wat boodschapjes komt brengen en mijn urine wegbrengt naar de HAP.

Had me mijn zaterdag toch anders voorgesteld...

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte! Hier nog een die al een week bedrust houdt... En ik voel me toch zielig :( ! ( ja daar schaam ik me voor:p).
    Neem echt de rust! En vergeet niet voldoende te drinken hè op bed...

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Sterkte meiden! Balen!

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    thanx meis! voor jou dus ook flink balen (man een week al! wordt nu al gek...). was trouwens geen blaasontsteking.
    sterkte meis!

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig geen blaasontsteking zeg! Nou ik heb de eerste drie dagen
    Volop gehuild en nu gaat t al wat beter heb een soort olympische spelen ritme ( kijk ik normaal nooit) en dan gaat de tijd best snel. Een tip laat alles los accepteer hulp en ga niet stressen als een ander kookt en schoonmaakt kost veel te veel energie om je ook daar nog druk om te maken. Sterkte ermee !

6. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zeker balen, gelukkig heb je een lieve vriendin, misschien kan ze je ook nog even gezelschap houden.
    Een vriendin van me moet 22 weken plat :$, verschrikkelijk lijkt me dat.

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He bah das balen :( Sterkte!

8. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    22 weken!! lijkt me echt vreselijk...

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Sterkte! Hier heb ik al 7 weken bed/bankrust. 1 ding in die periode leer je zeker je echte vrienden kennen!

10. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    maar wat doen jullie dan de hele dag? zelf kijk ik een beetje tv, lees wat en zit een beetje op internet...af en toe loopje naar beneden voor wat drinken, maar dan direct harde buik of ongemakkelijk gevoel in buik

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik heb mezelf op de loungebank genesteld, anders zit ik heel de dag opgesloten in de slaapkamer.
    Zorg dat er een grote kan met drinken naast me staat of ik stuur mn man de keuken in. Mocht in het begin ook alleen maar opstaan om naar de wc te gaan of te douchen. Alhoewel het laatste ook al te veel was.
    Doe niet veel, beetje internetten, lezen, tv kijken, evt een woordzoeker puzzel oid. Ben nu blij met de olympische spelen op tv! ;)
    In het begin lijkt de tijd wel stil te staan maar na een week of 3 begon het wat te wennen.
    Gelukkig mag ik nu langzaam aan ietsje meer, ben al dolblij als ik samen met mijn zoontje op de grond een bal kan overrollen oid.

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Balen! Hopen dat de rust effect heeft en je na het weekeinde weer wat actiever mag zijn. Succes ermee.

Deel Deze Pagina