Ook ik duim voor jullie. Hoop dat jullie goed nieuws hebben gekregen. Zoniet, dan ontzettend veel kracht, sterkte en wijsheid toegewenst!
Wat vreselijk zeg... Ik hoop zo dat jullie goed nieuws te horen hebben gekregen! Ik blijf je even volgen...
Wat een vervelend nieuws hebben jullie gekregen. Hopelijk is er nog hoop na de afspraak van vandaag. Hoe is het gegaan? Liefs Suzanne
Hallo allemaal Bedankt voor jullie lieve reactie's. Vandaag zijn we in het ziekenhuis geweest we waren er wat vroeger dan afgesproken maar waren snel aan de beurt. Ik kreeg eerst nog een klein gespreken over wat er ging gebeuren. Ik kreeg een inwendige echo en er werd vruchtwater af genomen en een vlokkentest. Al snel bleek bij het hartje niet in orde te zijn. Het kindje heeft vsd . Het is nu ongeveer 2 week wachten op de uitslagen van de vruchtwater en vlokkentest. En dan een beslissing maken wat we gaan doen. Weg laten halen of gaan we er voor. Het is zo onwerkelijk allemaal. Heb al heel wat traantjes gelaten. Ik weet het allemaal ff niet meer. Een kindje met een hartafwijking. Het is lastig maar ik denk dat wij dat goed aan kunnen. Het is moeilijk morgen gaan we na mijn ouders in zeeland even mijn kop leeg maken. En praten met ze. Ik hoop dat we daar wat aan hebben. Dames bedankt voor jullie steun ik heb er heel veel aan!!! Gr ella
Wat ik nog wou zeggen is dat het kindje in 5 dagen tijd wel goed gegroeit is Met 10 mm dat is wel positief. Gr ella
Zie dat er nieuws is! Wat een moeilijke tijd voor jullie zeg! En wat zullen die 2 weken lang duren voor jullie! Heel veel sterkte!
Wat een heftig nieuws en nu dus nog de uitslagen afwachten... Pffff Ik wil je / jullie heel erg veel sterkte wensen in deze onzekere en moeilijke tijd!