Als het nog steeds niet gaat, dan zou ik even langs de huisarts gaan. Heel vervelend maar dan weet je wel of het een gewone aambei is en niet een scheurtje ofzo en dan kun je een goed zalfje krijgen. Ik heb toen trianal gehad en dat werkte bij mij echt super. Sterkte
Het is geen scheurtje. Ik zie dat kreng zitten. Heb nu volgens mij echt alles geprobeerd Als ik ijsklontjes ertegen aan hou verminderd het de zwelling maar als ik het eraf haal en nog geen 10 zonder lig dan zwelt het weer op en begint die ellendige pijn weer. Ik kijk het tot morgen aan en anders ga ik echt naar de huisarts. Dit hou ik niet lang vol zo
Auw dat is zo pijnlijk! Ik had ook een aambei en kon niets meer van de pijn, dus de huisarts heeft hem open gesneden... Er zat een trombose in. Na een paar dagen was de pijn weg. Helaas kreeg ik nog veel grotere na m'n bevalling, maar die gingen wel vanzelf weg. Sterkte!
Ahhh meisje, Ik weet hoe je je voelt. Ik heb hele trossen gehad. Gek dat ik werd. Bij moest dat uiteindelijk in 2 operaties verwijderd worden. Kon niet met elastiek. Maar heb je al wel die verdovende zalf waar ik iemand iets over zag schrijven? Hopelijk kunnen ze je vanavond helpen met iets. Straks na de bevalling ben je er waarschijnlijk van af, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan.
Ik loop net de apotheek uit en sta gewoon letterlijk te janken. Het medicijn dat ik van de arts voorgeschreven kreeg hebben ze niet op voorraad. Ze hebben naar alternatieven gezocht maar helaas. Ik mocht weer vertrekken met de boodschap..morgen even langs je eigen huisarts en apotheek gaan. Waarom denk je verdomme dat ik nu voor jouw neus sta??!!!! ik kan de pijn niet meer aan dus kan ook niet tot morgen wachten. Daar barstte ik ook al in tranen uit en werd een beetje boos. Zegt ze ja sorry wij hebben hier ook niet voor gekozen. Nee ik wel zeker??!!!!! ik heb elke avond voordat ik ging slapen gesmeekt of ik alsjeblieft aambeien mocht krijgen
En ik zei helemaal geen potverdorie zp beheer!! Ik zei iets anders maar guttegut het begint met een v en eindigde op een e!!! Wat verschrikkelijk zeg
Ah wat rot zeg! Hadden ze ook geen sperti zetpillen? Die werken bij mij als een trein, na 1 of 2 van die dingen is de pijn al een stuk minder. Hopelijk kan je een beetje slapen, sterkte!
Nee dat denk ik dan niet want ik heb 3 kwartier in de apotheek gestaan, en ze zei dat ze geen alternatief hadden. Ja curanol maar dat gebruik ik nu ook alleen werkt het voor geen meter.
Kun je naar de huisartsenpost? Die hebben een andere apotheek en mss wel voorraad? Sterkte lieverd! Ik lees in je berichten dat hebt echt gehad hebt. Hoop dat de hap je kan helpen!
Daar ben ik net geweest. Ze heeft ernaar gekeken (schaamde me dood maar goed, liever even schamen dan de pijn) en moest toen naar de apotheek die ook daar in het ziekenhuis zit en daar kreeg ik dus te horen dat ze het medicijn niet op voorraad hebben en ik morgen naar mijn eigen huisarts en apotheek moet. Nu lig ik op bed met een paracetamol op, blote billen en hopen dat de baby nu eens gaat slapen want hij ligt diep ingedaald en elke beweging van hem doet me ook pijn. Dat drukt dan weer tegen m'n billen met die gemene steken in m'n vagina. Wat een ellende is dit allemaal zeg. Ben er inderdaad helemaal klaar mee, zit er nu echt doorheen. ik kan aardig wat hebben maar dit trek ik niet meer en kan alleen maar huilen van ellende en de pijn.
Ja ik heb vanochtend gelijk gebeld. Ik kreeg een verdovende zalf mee (xylocaine) en zakjes om de ontlasting soepel te houden. De zalf werkt wel maar niet zoals er in de bijsluiter staat dat je uuuren verlicht bent van de pijn. Ik mag die maar 2 keer per dag gebruiken en verder smeer ik nog de curanol en slik ik paracetamol. Dat mocht van de arts. Ik hoop zo erg dat het gauw over is. Als ik de zalf heb gesmeerd voel ik nog wel wat pijn maar niet zo heftig maar daar ben ik al heel erg blij mee.