hoi ik had me erg verheugd op de 20 weken echo die ik gisteren heb gehad... en heb ongeveer 10 min gelegen alles lijkt normaal zei hij en dat was het alles is opgemeten en ligt op schema gelukkig dat heb ik zelf ondervonden overgens hij heeft er niks over gezegd... nu had ik mijn vk gebeld en alles uitgelegd dat ik het niet leuk vond zoals het was gegaan en die zei dat nieuwe echo niet vergoed word door de verzekering ... ik gebeld naar de verzekerng alles uitgelegd en het klopt moet gewoon een pretecho laten maken... nou staat dei gynacoloog erom bekend alles heel snel te doen en te zien en dat het heus wel goed is maar toch ben enorm teleurgesteld liefs diana
De 20 weken echo is eigenlijk ook practisch gezien een medische echo. Als hij alles nagekeken heeft en t was goed, nou geniet daar dan van! Ik bedoel je kunt niet verwachten dat ie nog een half uur langer gaat kijken om jou een plezier te doen.. ja toch?
Ja ik zou ook proberen te genieten van het feit dat alles goed was.. Dat is toch heerlijk en dat is toch het allerbelangrijkste? Ik snap wel dat je wat teleurgesteld bent hoor maar ik denk niet dat je er verder nog iets aan kan doen, behalve een pretecho laten maken....
Ik zou ook genieten van het feit dat alles goed is, maar toch klopt het niet. Mijn gynaecoloog zei gisteren dat een 20wkn echo minstens 30 minuten duurt, dus geen 10min.
Je hoort het vaker dat ls de gyna de 20 weken echo doet dat het dan maar zo kort is en zo *medisch* Natuurlijk is dat ook het doel van deze echo maar ik weet nu al dat onze echoscopiste de tijd daarvoor neemt, de eerste echo hebben we ook zeker 20 minuten liggen kijken naar het wonder in onze buik en alles heeft ze voor ons uitgelegd... Dezelfde dame doet de 20 weken echo via een speciaal buro. Ik mag de 18de van januari...spannend!
Ik vraag me dan af, waarom je zelf niet verder hebt gevraagd waar je meer over wilde weten?!? En wat had je meer willen weten dan, je weet dat het goed zit, je weet het geslacht (als ik het goed bekijk)!?