Ik ben niet zo moe als voorgaande dagen! is dit een slecht voorteken? Het enige waar ik vandaag last van heb is hele erge verstopping! Ik kan echt niet naar het toilet! Ik ben zo bang voor een miskraam! Eigenlijk nog banger voor een missed abortion. Een vriendin van me heeft er een gehad een paar maanden geleden. Zo erg! Ga je helemaal gelukkig naar de VK, is er niets te zien dan een leeg zakje! Lijkt me zo verschrikkelijk! Ik ben zo bang! Kan ik het voelen als het mis gaat? En dan bedoel ik niet een miskraam, maar een missed abortion. Kan iemand me geruststellen? Ik ben echt zo bang en ik heb pas een afspraak bij de VK op 23 maart! Moontje
He Moontje, Sorry, maar je voelt een missed abortion meestal niet. Ik heb het ook gehad. Ik ging vrolijk heen voor een vroege pretecho, bleek het een leeg vruchtzakje te zijn. Op dat moment stort je wereld volledig in. Maar dat je niet zo moe bent als anders hoeft geen teken te zijn dat het mis is. Je moet jezelf niet zo bang maken, bij heel veel vrouwen gaat het gewoon goed. Echt waar, geniet er nou maar gewoon lekker van! Anders is het wel erg lang tot 23 maart. Dus lekker genieten!!!!! Maar voor vragen kun je altijd bij me terecht. Voor de opstopping: roggebrood met stroop (moet heel goed helpen). liefs tiets
Tiets, dank je wel voor je lieve antwoord. Ik dacht al wel dat je er niets van zou merken als het mis ging. Mijn vriendin voelde ook niets. Lief dat ik altijd bij je terecht kan. Kan ik echt heel erg waarderen! Die vriendin van mij zei ook al dat ik er niet van uit moet gaan dat het mis gaat, maar dat ik ook moet gaan genieten. En vaak geniet ik ook wel hoor! Maar steeds dat hamertje in mijn achterhoofd verpest het dan weer. In ieder geval bedankt. En morgen ga ik roggebrood halen! Liefs, Moontje
Halloo, Het druk maken hoort er blijkbaar eenmaal bij. Voordat je zwanger bent, sta je er niet bij stil en dan als je het bent besef je dat het ook mis kan gaan. Ik had net als jij meeste schrik voor missed abortion omdat je dat niet voelt. Ben nu nog niet zo lang zwanger maar begin wel zekerder te worden dat het goed zit. (hartje gehoord en zo) Ik had ook last van vestopping de VK zei dat ik Roos Vicee Lactose moest halen, gedaan en helpt, kun je kopen bij de Drogist en is goed te drinken gr. cassandra
Hai, je druk maken dat hoort er wel bij, als het maar niet ten koste gaat van het genieten. Idd in de meeste gevallen gaat het gewoon goed. Probeer er van te genieten. Liefs Jenny
Hoi hoi, Ik heb heel veel eetbare spullen gehaald die de darmen zouden moeten stimuleren. Gisteren was mijn hele lichaam 1 grote luchtbel! En pijn dat dat deed! Het naar de wc gaan, gaat als iets beter, maar nog lang niet normaal. Maar ik ga gewoon door, bedankt voor de tips! Ik had trouwens vannacht zo'n buikpijn! Geen steken, maar echt een menstruatieachtige pijn. Dit duurde ongeveer 5 minuten en toen ben ik weer in slaap gevallen. Wie heeft dit ook? Verder gaat alles goed hoor! Ik probeer zo veel mogelijk te genieten! Moontje
hoi.. Ja ik heb het niet fisiek gevoelt.. maar ik dacht opeens.. het lijtk net of ik niet zwanger ben... (geen reden dat ik dat dacht.. het kwam gewoon) en toen we de echo maakte was het idd een missed abortion.. dus ik voelde niets,.. maar als je er echt je lichaam goed kent kan je het soms ook voelen.. maaaar er is ook een verschil met TE veel zorgen maken en te veel luisteren naar wat andere mensen zeggen.. je moet gewoon je eigen ding doen in je leven en je niet laten leiden door andere. (algemeen bedoelt hoor.. neit alleen naar jou ) succses (btw die menstruatie pijn had ik ook toen ik mk had.. maar ja dat is bij iedereen anders..)