happy mom!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 22 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi,
    ik wil mijn geluk alleen even delen.
    Meer dan 15 jaar is mijn moeder, na een vervelende scheiding, alleen geweest. Nu heeft zij eindelijk een leuke man ontmoet en ze zijn hoteldebotel!!

Met mijn vader heb ik weinig contact. Mijn moeder en ik hebben een hele sterke band sinds een jaar of 5. Ik ben zo verschrikkelijk blij dat zij (eindelijk) haar geluk in de liefde weer heeft gevonden!! Het voelt al heel snel zo normaal.

:)
    Zijn er meer dames waarvan moeder of vader na jaren alleen geweest te zijn, hun liefdesgeluk weer hebben gevonden? En hoe 'veranderde' dat je leven?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat leuk om te lezen.
    Mijn ouders zijn dan 40 jaar gelukkig getrouwd.
    Maar ben zelf alleenstaande dus god weet ooit dan ik het ook aandurf net als je moeder hihi

3. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Mijj moeder werd 11 jaar na het overlijden van mijn vader weer verliefd.
    Ze zijn nog steeds heel gelukkig samen.
    Vind het ook fijn voor der dat ze iemand heeft met wie ze haar verdere leven kan delen al vond ik het in het begin wel.lastig hoor ;)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fayenne dat lijkt mij in die situatie ook wel moeilijk hoor

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn moeder had na 10 jaar weer een relatie en na anderhalf jaar is ze getrouwd! Snap heel goed je gevoel. Het voelde soms ook een zorg, wat gaat ze doen met de feestdagen, zit ze niet alleen met nieuwjaar... Enz.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn moeder heeft nogal wat pech in de liefde gehad, zij is 3x getrouwd geweest en 3x gescheiden :( Na haar laatste scheiding is ze een poos alleen geweest, maar ja, alleen is ook maar alleen. Na haar werk kwam ze in een leeg huis thuis, wij waren toen allemaal de deur al uit. Op een gegeven moment zei ze dat ook tegen mij, dat ze het miste, iemand waar je lekker tegen aan kan praten, gezellig samen weg gaan. Ze kwam wel regelmatig bij ons, de kinderen, maar dat is toch niet hetzelfde.

Toen mijn moeder en ik op vakantie waren en mijn zoon op bed lag hebben we samen een contactadvertentie gemaakt, want ja, mijn moeder had uiteraard de leeftijd niet meer om te stappen. Daar kwamen heel wat brieven op, die we samen geshift hebben :D Kan je vertellen dat we bij sommigen in een deuk hebben gelegen hoor. Maar goed, daar zat ook 1 heel leuke brief bij, met deze man heeft ze een aantal afspraken gehad en zo is het verder uitgegroeid. Ze zijn nu een jaar of 15 samen :)

Mijn moeders kleinkinderen zien hem (en spreken hem ook aan) als opa, zijn kleinkinderen zien mijn moeder ook als oma, zo hebben ze samen 6 kinderen en 6 schoonkinderen en 9 kleinkinderen ;)

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nadat mijn ouders gescheiden zijn heeft het meer dan 20 jaar (en een aantal mislukte relaties) geduurd voordat mijn vader mijn stiefmoeder tegen het lijf liep.

Ze zijn nu alweer jaren gelukkig getrouwd.

Het veranderde mijn leven in zoverre dat het toch een zorg minder is, als je weet dat je vader niet meer eenzaam is.

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Mijn ouders zijn gescheiden, mam na jaren via via een leuke man tegengekomen en daar inmiddels gelukkig mee. Wij zien hem ook vaak, leuke vent en ik ben enorm blij voor haar.
    Mijn vader is een ander verhaal. Heb wel contact met hem, maar minder. Heeft een paar jaar terug via internet een filipijnse vrouw leren kennen. We hebben haar nu 2x gezien en mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt... Dat maakt het moeilijk. Mijn vader en zij ontmoeten elkaar 2x per jaar. Het is de bedoeling dat ze hierheen komt en komt wonen. Al met al is het niet eerlijk om voor de een blij te zijn en voor de ander dat niet te kunnen..

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik hoop dat mijn vader eens eindelijk die stap zet😂.

Deel Deze Pagina