Ja hier precies hetzelfde! Wij halen geen oliebollen voor oud en nieuw maar wafels Wauw! Hopelijk haal je je doel maar dat moet lukken want de doorzettingsvermogen heb je! Hier vanochtend +0,1 vanavond gourmetten bij mijn ouders.
Nou echt hè! vanochtend een beetje bang op de weegschaal gestaan maar was hetzelfde gebleven! 82,4 Straks brunchen bij mijn schoonouders en daarna werken tot savonds laat dus verbrand genoeg calorieën weer neem restje kalkoen, beetje rijst en harigoverts mee. Hopelijk is bij iedereen de weegschaal een beetje lief! Fijne 2ekerstdag iedereen
Erg blij. Ik ben tijdens de kerstdagen niks aangekomen. Heb mezelf heus wel iets gegund, maar heb er wel op gelet. 2 dagen stilstand. Helemaal goed. En nu doooooorrrrrrr........
Super! Hier vanochtend ook weer 82,3 had gisteravond erge honger toen ik thuis kwam dus nog wat ijs gepakt @Zonnestralen jij kerst goed doorgekomen? @Lotte stil bij jou de laatste tijd hopelijk gaat het nog goed? @Mamaroosje hoe gaat het met je?
Ik heb alles weer moeten laten vallen, mn lijf en hart werken niet mee, moest woensdagavond naar de Hap en door naar de Seh, hartslag was 162 terwijl ik rustig op de bank zat en het zakte niet weg heb nu medicijnen om mn hartslag enigszins rustig te houden, dus alles valt wederom in het water maar goed valt toch niks aan te doen verder, probeer me zo rustig mogelijk te houden en sla me erdoorheen zover het kan tot mn volgende afspraak bij de cardioloog
Jeetje wat heftig! Eerst maar gezondheid weer in orde en dan pas de kilo's! Wel naar zeg! Beterschap! Hoe gaat het bij jou?
Wat goed dat jij jouw gewicht nu onder controle hebt. Ik heb echt teveel slecht gegeten. Begin januari maar even de schade opnemen. Ik merk wel dat ik minder ruimte in mijn buik heb en dat het sneller klaar is. Maar ik vind het wel lastig om rustig aan te doen met de vruchtensappen ed.
Oh jakkes Lotte, wat naar. Eerst dit onder controle krijgen. Afvallen komt dan wel een keer. En wellicht kan je cardioloog ook hierbij helpen? Mijn schoonmoeder is via de cardioloog verwezen naar een diëtist. Gaat heel erg goed.
Ja al wil ik het liefst dat ik zak uiteraard maar liever even stilstand dan weer aankomen. Vreesde echt dat ik boven de 84 weer zou komen. Vanochtend 82,5. Morgen weer ongesteld als het goed is. Oke nog niet op de weegschaal gestaan? Hopelijk lukt het weer om te herpakken. Misschien echt een week extra streng zijn voor jezelf om er weer in te komen, dus niks halen en water pakken IPV vruchtensappen. Gaan en jullie trouwens nog alcohol drinken met oud en nieuw? Ik drink normaal nooit alleen af en toe met kerst en oud en nieuw. Dit jaar niks met kerst genomen en twijfel nog, zijn flinke callorie bommen die goed zichtbaar zijn op de weegschaal vind ik...
Dat probleem heb ik niet, haha. Ik drink zelden of nooit. Als ik 1 glas wijn per jaar drink is het veel. Haha. Dus nee, ik ga niet drinken. Waarschijnlijk ook lekker vroeg naar bed op oudejaarsavond. Ik moet werken oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Dus gewoon vroeg op en 7 uur beginnen. Vind ik geen probleem, doe ik al jaren zo. Vandaag komt een deel van mn nieuwe kleding binnen op mn werk. 2 maten kleiner dan op 1 oktober. De werk jasjes werden nu wel erg ruim. Haha. Privé had ik een week of wat geleden al een paar nieuwe items besteld. Oa 2 broeken. Ik stond er midden in. Dit zit beter.
Hahaha ja dat is ook een optie. Ik heb gister avond gewerkt en ben nu een week vrij dus ga wel gezellig oud en nieuw vieren. Dit jaar ook nog geen druppel alcohol op, we gaan het wel meemaken. Wauw wat lekker! Welke maat zit je nu? Als je het niet wilt zeggen is het uiteraard ook goed. Over paar maanden kan je weer bestellen
Netjes zeg! Ja dat is een mooie maat! Ik zit nu in 40 en hopelijk ooit 38 maar de laatste kilo's zijn zo lastig en dan die stomme feestdagen.... Hoop in januari eindelijk weer flink te zakken.
Iedereen een gezond en slank 2021!!! Inmiddels gaan we weer voor zomerslank i.p.v. winterslank Hier is de schade + 1kg toch gezwicht voor een witte wijn. Ook eigenlijk nergens op gelet maar absoluut niet over gegeten. Die kilo zal dus denk ik vocht zijn die ik hopelijk gauw weer kwijt ben
Ja dat zal dan vooral vocht zijn. Hier veel te veel erbij. Hopelijk verdwijnt het net zo snel als dat het kwam. Met thuis les heb ik er een hard hoofd in.
Hier gelijk gebleven. Heb niet veel extra gehad. 2 oliebollen en 4 toastjes op oudjaarsmiddag en 's avonds een paar hapjes en handje chips. Vandaag beetje off-day qua emoties. Heb ik soms. Had met warm eten een frietje. Dus dat wordt vanaf morgen weer ff mn best gaan doen.
Oh nee! Hoeveel ben je aangekomen? Wat ontzettend *** zeg! Weet niet hoe we je ermee kunnen helpen maar je mag altijd je gal spuwen hier!
Wat fijn! Goed gedaan! Hier ook vandaag weer strak en lig nu met honger in bed achja... Eigenlijk best wel balen van die kg... Denk dat die er nog niet af is morgen. Ga morgen maar flink aan de groene thee met cranberry in de hoop dat ik het vocht kwijt raak.